Nail art : OPI Thanks a Windmillion

Ik wilde al een poos iets doen met acrylverf, ik zie daar de mooiste creaties mee. Dunne strakke lijnen en tekeningen op nagels waar ik echt jaloers op kan worden! Toen ik bij de Action was vond ik daar wat ik nodig had, kleine potjes acrylverf in verschillende kleuren. En Thanks a Windmillion nodigde mij uit...


Een set kwastjes had ik al geruime tijd in mijn Ikea kast liggen en nog niet gebruikt. Gewapend met verf, kwasten en water ging ik aan de slag en dit is het resultaat!






Ik heb er veel leuk reacties op gekregen! En was er zelf best blij mee. Vind de kleuren mooi bij elkaar passen en opvallend is het zeker. Wat vind jij van deze nail art?


17 reacties:

  1. Mooi hoor :)! Vind de kleuren ook erg leuk staan bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Is het door de acrylverf niet heel moeilijk te verwijderen? :o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Je moet niet langer jaloers zijn want dit doe jij ook supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Ik werk heel graag met acrylverf.. ik vind het zo makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, zo mooi!! En dat met acrylverf van de Action? Ik moet zeker nog eens gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt mooi gedaan! Ik wou dat ik ook zo een inspiratie had :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw gaaf dat je op zo'n manier nail-art kan doen!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is echt te gek! Het is zo strak en perfect! Ik ben jaloers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi!
    Ik heb die potjes acrylverf ook maar nooit aan gedacht om het voor nailart te gebruiken.
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw dat ziet er goed uit! lijkt me ontzettend moeilijk !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw ziet er prachtig uit! :) Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Dat heb je echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf zeg, ik volg je volg je terug?
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****