Nail art : I have a herring problem

Paar weken geleden heb ik veel met stipjes gedaan als het op nail art aankomt. Soms kan ik een tijdje iets erg leuk vinden en dan maak ik daar vanalles mee. Vandaag komen ze weer even terug, in een simpele nail art op de prachtige, blauwe, kleur van OPI, I have a Herring Problem.


Zoals ik al eerder schreef bij de swatch van deze lak, ben ik echt dol op deze kleur. De shimmer vind ik prachtig en heb 'm ook langer gedragen dan ik anders doe. Voordat ik 'm er af haalde wilde ik er iets simpels mee doen. Kijk maar mee!





Ik heb een andere, knalroze kleur van OPI gebruikt om de eerste stip te maken en de tweede stip is gewoon weer de blauwe kleur. Makkelijk en het maakt je nagels zo vrolijk!
Heb jij een lievelingslak van OPI?



16 reacties:

  1. Wat schattig! Het lijkt ergens op maar kom even niet op de naam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en lekker simpele nail art :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simpel maar wel erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpel met een leuk effect

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het knalroze die ik niet helemaal terugkomen in de foto's, maar alsnog erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die kleur blauw echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan! Ziet er een mooie lak uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh schattig. Mooie combinatie kleuren, heel speels en tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt supermooi! leuk dat je nog eens een blauw stipje op het roze gezet hebt, zo lijkt het bolletje 'open' als je snapt wat ik bedoel :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze nail art is echt leuk!
    Ik heb je genomineerd voor de Versatile Blogger Award aangezien ik je blog geweldig vind! :) (meer info op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah de namen van de OPI lakjes zijn echt amazing haha. Hele schattige nail art, je bent altijd zo orgineel haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****