Nail art Greyellow

Wat een prachtig weer is het nu ik dit schrijf... Genieten! Heb vanmorgen even in de zon gezeten en al gauw was ik verkleurd. Lekker op mijn balkonnetje met Red magazine, limonade en de zon. What else do I need?

Ik ben wederom geinspireerd door een YouTube filmpje van iemand die zo snel en makkelijk een nail art maakt dat ik dat ook wilde proberen. Heb niet hetzelfde design gekozen met wel de werkwijze. Ik dacht dat dit misschien slordig er uit zou komen te zien, maar dit was niet het geval. Kijk maar mee!





In het filmpje maakte zij met twee verschillende kleuren een snelle manicure en maakte het af met een aantal strepen. Ik wilde dit graag proberen met geel en grijs, vind ik een mooie kleuren combinatie. Beide lakken zijn van Safari en de streepjes heb ik gemaakt met de stripers van het merk Janet die ik bij de OP=Op shop heb gekocht. (ik zag ze nu ook bij de Etos!) Dit is het geworden!





Het is een drukke maar vrolijke nail art en ik hou echt van deze kleuren samen. Zeker eens de moeite waard om te proberen, fast and easy! Wat vind jij van Greyellow?


33 reacties:

  1. wauw is echt super gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool, ik gebruik ook vrij regelmatig verschillende kleuren nagellak met daarop een Nailart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel vet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is BEAUTIFUL, absolutely gorgeous, so well composed and the colors are so nice together - well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er hartstikke goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat geweldig, echt super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is heel gaaf geworden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat gaaf, je wordt steeds beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh super mooi gedaan, net schilderijtjes. Chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf, ziet er heel professioneel uit. Wanneer komt de mona lisa op je nagel, haha XD

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rian07:11

    Perfect! Vooral doorgaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt mooi! Heb je toevallig dat filmpje voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG it friking perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nice hon love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, damn goed geukt meid! Die potjes van safari vind ik zo leuk! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey!

    ik heb je genomineerd voor de Liebster blog awards!

    Meer info op mijn blog

    Beautyandbirds@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, dat is echt een supergave nail-art!
    Erg goed gelukt ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, ziet er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****