Nail art Brownisch Pink

Bij een nail art denk ik vaak aan wat meer contrasterende kleuren omdat je wilt dat iets opvalt en niet tegen elkaar weg valt. Onbewust merk ik dat ik daar voor ga, herken je hier misschien ook wat in? Dat levert ook mooie resultaten op maar wilde nu eens zien wat ik hiermee kon doen toen ik me daar wel bewust van werd.



De bruine lak van China Glaze gebruik ik niet vaak. Vind het ook echt wel een winterse lak. De witte van Safari heb je vaker voorbij zien komen, wat een ontzettend goede lak is dit. Met twee lagen helemaal dekkend en droogt erg snel. (gekocht bij Wahira Beauty Webshop voor maar 90 eurocent!)
De linker lak heb ik onlangs laten zien, een prachtige kleur van de Etos.

Dit is het geworden!





Wat vind je? De kleuren zijn niet heel contrasterend. Ik vind het wel chique staan :-) En wederom zo makkelijk te maken. Heb eerst mijn nagels gelakt met de bruine kleur van China Glaze, die overigens Street Chic heet. Vervolgens ben ik met het Etos kleurtje willekeurig over de bruine lak gegaan. En de op de randen witte stipjes gemaakt met een dottingtool. Easy peasy!



17 reacties:

  1. Wat grappig! Dit kan ik misschien wel na maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is idd niet moeilijk en altijd leuk!

    Nathalie
    ps: we hebben een giveaway online, misschien wil je meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze ziet er echt superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yvonne22:29

    Erg mooi, de eenvoud en idd chique, erg leuk om ook te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg leuk uit!
    Lovee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's simple, beautiful and fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk bedacht, ziet er mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er mooi uit! En makkelijk na te maken volgens mij! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****