Nail art Battle #2

Jaaa! De tweede nail art battle is ook alweer aangebroken. Voor het geval dat je de eerste hebt gemist...korte uitleg. Ilja-Dominique van Love Nails and Nailart en ik doen maandelijks een Nail art Battle. Dit houdt in dat er naar aanleiding van een thema een nail art wordt gemaakt en die posten we dan allebei op onze blogs. En jullie mogen laten weten welke jullie het leukst vinden en eventueel een thema voor de maand daarop in de comments achter laten. Twee dagen later zullen jullie op beide blogs de Step by Step vinden en zo kunnen zien hoe de nail arts zijn gemaakt. Neem ook zeker een kijkje bij Love Nails and Nailart!!





Dit keer is het thema "Food". Best lastig moet ik zeggen! Het was warm en meestal heb ik dan niet echt veel honger. Maar wat vind ik dan wel lekker en fris? Dat zien jullie in mijn nail art terug...

Maar eerst die van Ilja-Dominique!

Wat een prachtig, vrolijk en fris design! Erg leuk gedaan Ilja-Dominique!
En dan nu hetgeen wat ik wel makkelijk kan eten als het warm is... Appels!



Dit is het geworden. Wat vind je er van? En wat vind je van Ilja-Dominique haar nail art? We horen het graag in de comments en ook suggesties voor een leuk thema. Vrijdag volgt de Step by Step van ons beide op elk ons eigen blog, stay tuned :-)




22 reacties:

  1. Ooh wat mooi! Ik vind die van jou het mooist! :)
    Lovee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Lekker een fris appeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk. Die van jou vind ik het leukst net e

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, tof dat er een rode appel bij zit. De jouwe vind ik net iets specialer. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allebei heel erg leuk! echt de lijnen zijn ook zo mooi strak <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauww, ze zijn allebei erg mooi!
    Erg mooi gedaan, knap hoor.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei errug mooi, maar als ik er echt een moet kiezen, dan kies ik voor die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. An apple a day keeps the doctor away - I wonder what apple nails do - lovely mani for sure :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vind beide erg mooi maar die van jou toch net iets mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk bedacht en gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rian07:40

    Beide heel erg mooi gemaakt. In de praktijk vind ik de kersen iets te druk ivm de vele variatie's echter wel heel knap gemaakt, mooi die schaduw/glans op de kers.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de appels het leukste! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahw de appeltjes zijn echt super leuk!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de kersjes toch net iets leuker :$

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind die van jou het leukste; omdat die iets mogelijker is dan die andere; die is hartstikke precies en op lange nagels.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****