Nail art Battle #2 Step by Step

Afgelopen woensdag hebben jullie de Nail art Battle van Ilja-Dominique voorbij zien komen, de tweede battle. Wat weer een leuke reacties! Ben nu al benieuwd naar wat de derde battle gaat brengen.

Vandaag is de Step by Step!





Dit keer heb ik wel foto's gemaakt, de vorige keer heb ik de eerste stap wel gefotografeerd en de rest vergeten in mijn creativiteit... Nu stap voor stap deze makkelijke nail art met appeltjes!





Step 1 zegt het al, een goede dekkende witte nagellak als basis. Stap 2 is het maken van de appeltjes vorm, dit heb ik met de zijkant van het kwastje gedaan. Stap 3 zijn de steeltjes, die heb ik met een dottingtool gemaakt en een bruine lak. Stap 4; nog een groen blaadje aan het steeltje en de appeltjes wat glans gegeven door wat witte streepjes en stipjes.  Klaar! Dit is het geworden.





Hebben jullie nog suggesties voor een volgend thema? Kom maar op :-)
En vergeet niet bij Ilja-Dominique te kijken voor haar Step by Step op Love Nails and Nailart, en de eerdere artikelen waar je mooie nail arts zult vinden.


5 reacties:

  1. Echt onwijs leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk uitgelegd en mooi gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gave nail art ga ik ook eens proberen!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig!! Wat een super cute nailart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****