Mia Secret Mood nagellak

Wahira Beauty Webshop heeft me iets ontzettend leuks thuisgestuurd. Ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden! Mood lak, lak die reageert op warmte en kou door middel van verandering van kleur. Helemaal leuk!


Mia Secret Color Changing Nail Polish. Wat een idee! Ik moest eventjes terug denken aan de ringen ik vroeger had en die je op de markt kon kopen; mood ringen. Ringen die steeds van kleur veranderden door je lichaamstemperatuur. Het idee is hetzelfde. Dit moest ik uitproberen en ik heb er van genoten, bedankt Wahira Beauty Webshop! Nu ik dit schrijf zal het niet lang duren voordat ik de lak eraf ga halen maar dik 5 dagen gedragen en met een goede topcoat zit ie nog prima. Kijk mee naar de eerste laag lak!


De lak dekt best goed, maar heb uiteindelijk wel drie lagen erop gedaan. Al hadden twee misschien ook volstaan. Hij heeft een matte finish en droogt echt snel dames! Binnen no time kun je de tweede laag doen!
De volgende foto's heb ik gemaakt na het aanbrengen van drie lagen zonder topcoat. De lak kleurde vrijwel meteen naar mijn lichaamstemperatuur: het roze is warm en de nagelranden zijn kouder en dus paars!




Zelfs afwassen word hierdoor leuk terwijl ik daar zo'n hekel aan heb. Dat is leuk testen, met water. Hier de foto's met overgang van kleur; heb mijn nagels onder de koude kraan gehouden.




De kleur veranderd vrij snel al naar je lichaamstemperatuur. Op zich vind ik de matte finish niet raar, maar hou toch altijd wel van een beetje glans. Heb dus ook een topcoat aangebracht, die natuurlijker kouder is dan mijn nagels en dus zijn ze weer een stuk donkerder in het begin!




Vind het helemaal geweldig en blijf er van genieten. En de reacties van mensen is erg leuk als je weet dat ze zich afvragen hoe het kan dat je nagellak verkleurt! De Mia Secret Mood Lak is verkrijgbaar bij Wahira Beauty Webshop voor 6,50 euro. Is een mooi prijsje voor zo'n bijzondere lak, het potje is vrij groot dus je kunt lang mee. Echt een aanrader! Dus neem een kijkje bij deze webshop; heb het vaker aan jullie laten weten maar je kunt er veel leuke dingen krijgen voor je nagels. Have fun!



15 reacties:

  1. dat is echt awesome haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is machtig. Je moet zelf geen tips meer kleuren of gradiënt maken, de lak doet het voor jou :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik heb een soortgelijke van Claire's in 't groen. Geniaal, dat verloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really fun trend, it's impressing what can be done with nail polish :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave nagellak! Misschien dat ik deze ook wel ga kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat 'ie ook echt veranderd, ik wil de versie van essence eens proberen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf effect hij werkt dus wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem19:00

    Je moet er wel bij zetten dat het alleen werkt bij lange nagels ;) korte nagels heb je geen kleurverschil...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wat cool! Die wil ik wel graag hebben ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb er ook 2 van deze mood changing colours! Maar die jij hebt is ook erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oew die ziet er mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****