Inspiratie Nail art

Zomer, je bent er (af en toe)! Wat heerlijk zeg... Lekker van de zon genieten, bruin kleurtje krijgen... Ik kan merken dat mijn lichaam veranderd. Gek genoeg verbrandde ik eigenlijk nooit vroeger, maar nu een stuk sneller. Goed smeren dus! Ik heb een factor 20 creme van de Hema (bij de Hema Outlet gekocht) en de afgelopen tijd heeft die de ultieme test ondergaan. En hij is geslaagd, geen verbranding en wel en lekker kleurtje en gevoede huid.

Zoals jullie weten ben ik de laatste tijd veel bezig met nail art en blijf het ontzettend leuk vinden. Mag ook graag blogs bezoeken van mensen die daar ook veel plezier aan beleven en de meest mooie creaties maken. Of dit nu simpel is, ingewikkeld dat maakt mij niks uit. Vandaag heb ik weer wat inspiratie voor jullie.

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron
Staat het nail art maken bij jullie ook op een lager pitje door de zomer?


17 reacties:

  1. Staan weer hele leuke tussen! Zal binnen kort weer even een aantal uitproberen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de eerste vind ik leuk! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik vind 't altijd heerlijk om door nail art te snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, sommige mensen hebben echt zoveel talent. Ik wou dat ik ook zulke mooie nail arts kon maken, ik kom meestal niet verder dan hier & daar een stickertje oid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aztec print is echt zo mooi.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die tweede is mijn favoriet!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O my god, die Mario nagels zijn echt supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit altijd erg leuk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my die tweede foto de Mario nagels en het tribal printje zijn echt gaaf!x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er zitten echt hele leuke bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige inspiraties! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Awards :) (tag)!

    Een aantal vragen en wat gerelateerde dingen kun je hier vinden;
    http://nakayanails.blogspot.nl/2012/08/liebster-blog-award.html

    Thanks! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following...I hope you follow me also:)

    If you want some cute swedish closet inspiration...check out my new post:)

    Have a great week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****