Etos Glitter nr. 101

Het is misschien opgevallen dat ik de laatste tijd wat meer afwezig ben van NailTalk. Heb de afgelopen weken veel aan mijn hoofd gehad, veel dingen om mee te dealen. Soms neemt me dat in beslag en vergeet ik mijn blog of lukt het niet om vooruit te werken. Maar zeker van plan nergens heen te gaan en weg te lopen van NailTalk, dit is en blijft mijn passie! En nu is het Sneekweek, klinkt dat bekend? Een week van feesten hier in de stad; elk moment van de dag is er wat te doen. Er is overal muziek, wedstrijden op het water en vooral veel gezelligheid. Overal liggen boten aan de kant, heleboel feestende jongeren, zuiperij en volle kroegen! En zo 's avonds een terrasje pakken met leuke muziek is dan een van mijn favo bezigheden. En uitslapen natuurlijk ;-)

Al tijden maken wij steeds grapjes over de McDonalds reclame waarin zoonlief zijn knie stoot in de speeltuin en papa zoiets zegt als "Oeh, das een lelijke plek! Jij lust vast wel een ijsje!" En zo kwam het dat ik een lelijke plek kreeg en daarna een ijsje in mijn handen gedrukt kreeg.... Ben niet zo'n voorstander om mijn koppie op NailTalk te zetten, maar voor nu een uitzondering! Mijn excuses voor de ongelofelijk vrolijk en hysterische blik. Het bekijken van de foto is op eigen risico.






Back to reality! In mijn zoektocht naar een leuke, apart lak kwam ik deze tegen bij de Etos. Was zo ontzettend benieuwd hoe hij er op mijn nagels uit zou zien! Het is een duochrome glitterlak.


Ik was er vrij snel over uit. Dit is helemaal niks voor mij! Vind het lakje erg kinderlijk, hij is erg roze, dekt slecht. Na de foto's gemaakt te hebben ging ie er dan ook snel af. Leuk karweitje ook, want de glitter zat overal! 



De bovenste twee is 1 laag lak, de de rest van de foto's twee lagen.




Mijn nagelrand is ook nog zichtbaar maar ik wilde geen derde laag aanbrengen. Wat vind jij van deze aparte glitterlak van de Etos?





9 reacties:

  1. Hmm nee begrijp je reactie op dit lakje. Vind hem zelf ook niks!
    Die foto met dat ijsje is wel echt geniaal! Wat een big smile!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. op de 1 na laatste foto ziet hij er toch best leuk uit.!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooi lakje heb ik nog nooit gezien, wauw!
    En wat heb je prachtig mooie nagels. :)!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien is het leuk als een topper over een andere nagellak of als gradient-tip?
    Lovee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahah machtig mooie reclame!

    Ik ben ook niet zo'n fan van dit lakje, maar misschien heeft saar wel gelijk en staat deze mooi als topper..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je hem niet zo heel mooi vind, ik begrijp ook wel een beetje waarom...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap je reactie wel maar misschien één laagje over een zwarte lak? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem best mooi, maar als ik alle andere resultaten van je lakjes ziet begrijp ik je ovlkomen.x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****