Tip: This Is Why I'm Broke

Ik kwam een leuke website tegen die ik met jullie wilde delen. Het is niet zozeer dat ik er iets zou kopen maar ik heb zo ontzettend gelachen om de items die er te koop zijn!



Soms dan ga ik eens rondkijken of ik nog leuke webshops vind naast die ik al ken, om sales te bekijken en te zien of ik nog een nagellakje wat goedkoper op de kop kan tikken. En toen kwam ik bij heel wat anders terecht...; This Is Why I'm Broke kwam ik tegen op een forum. De gekste, van goedkoop tot ontzettend duur, kun je hier bemachtigen. Het is een site die deze dingen plaatst en verwijst naar de webshop waar je dit werkelijk kunt kopen. Dingen waarvan je hoopte dat jij ze verzonnen had om ontzettend rijk van te worden ;-)

Zo kwam ik daar tegen...


Batman Snuggie Blanket; jullie kennen toch wel de snuggies? De bank-hang-kleedjes met mouwen. Is dit niet stoer?


De snuggle pillow...Tja het plaatje zegt het al denk ik!


Hands free umbrella dome. Fantastisch! Hij kost dan wel 60 dollar...


Ziet er gewoon eng uit!


Geweldig! Dit is toch fantastisch voor honden...


Ja graag, doe mij dat ding!


Doen alsof je slaapt....



Jij een huis, vis een huis.


Geen concurrentie wat ijs betreft hier in huis, maar dit is wel erg handig!


Wil je opvallen op een feestje :-)


Haha jaaaaa die wil ik!


Pancake kussens

Doe mij mijn eigen bed toch maar...

De prijzen lopen ook erg uiteen, zo is dit hamburger bed 25.000 dollar! Neem eens een kijkje op This Is Why I'm Broke als je eens wat anders als anders wilt bekijken. Have fun!







15 reacties:

  1. Haha sommige zijn echt superleuk :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha sommige zijn echt superleuk :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig! Het huis voor de vis is leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha ik lag hier helemaal blauw achter mijn laptop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een grappige spullen!
    Vooral het slot op het Ben & Jerry ijs is best slim, zoiets zou hier in huis goed van pas komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOL thank you for some very fun photos hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha lach rot om die deurmat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handsfree paraplu handiggg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahah wat een leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha wat een grappige dingen! Ik vind de vissen kom echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha! wat een grappige dingen, voor al de vissenkommen vond ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die eerste visbokaal is fab!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****