Swatch W7- Metallic Venus

Voorlopig de laatste W7 lak van de grote aanschaf die ik heb gedaan. Ik heb deze lak onderschat; dacht dat hij vrijwel hetzelfde zou zijn aan een andere lak van W7 en heb de swatch daarom ook uitgesteld. Maar ik vind 'm prachtig! Voorheen droeg ik vaak donkere lakken, daar gaat ook nog steeds mijn voorkeur naar uit.
Dit is een mooie duochrome!


Ik blijf maar bij de OP=OP shop langsgaan in de hoop dat er misschien weer wat nieuwe lakken in het assortiment komen of dat er word aangevuld. Maar helaas, geen van beiden. Het wordt wel weer tijd voor een nieuw mooi lakje!

Maar nu eerst Metallic Venus, de eerste laag en eindresultaat!






Is het niet prachtig? Ik ben nu officieel duochrome fan! Wil hier nog meer van hebben, verschillende kleuren... De lak in de zon verrast je ook weer, er zit zoveel kleur in. Dit zijn 2 lagen lak.
Wat vinden jullie van Metallic Venus?



21 reacties:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een super kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vindt het een heel mooi kleurtje! Ik hou van zulke kleurtjes.
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kleurtje, had ik niet verwacht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ben ik er klaar mee *stampvoet* Ik wil ook een Op is Op winkel hier in de buurt. Die lakken zijn echt super gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very vampy - but also very interesting to look at!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love all the w7 duochrome they are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een apart effect! Wel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi lakje ! :-) Aparte glow

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bijzondere kleur, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ugly (cous it not mine) ;-)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****