Swatch Paris memories 287

Ik vind het moeilijk deze kleur te omschrijven. Het was wel een kleur die ik meteen graag wilde hebben, ondanks het rood is. Het is warm rood, beetje donkerder en er zit ook wat roze tint in als ik het flesje bekijk. Mooie kleur en was erg nieuwsgierig hoe de kleur op mijn nagels zou worden, hoe het bij mijn huid zou staan en vooral de dekking.



De meeste lakken van Paris Memories zijn van niet al te beste kwaliteit, tenminste dit is mijn ervaring. Oke oke, de prijs is er ook naar. Ze zijn namelijk wel erg goedkoop! Mijn bonnetje met de prijs erop is verloren gegaan gezien de Paris Memories nagellak remover lekte. Wat zal ik betaald hebben...1 euro 20?
Ik was nieuwsgierig naar deze kleur; hoe de kleur op mijn nagels zou zijn, hoe het bij mijn huid zou staan en dus ook de dekking van de lak. Dit is 1 van de 4 lakken, die andere drie zijn zo triest qua dekking en kwaliteit dat ik ze niet ga swatchen. Hier de swatches!



Wow! Eerste laag en je ziet nu al dat de dekking fantastisch is en de glans ook erg mooi. Op naar laag twee.



Vind de kleur prachtig. En de glans is mooi, zonder topcoat. Wel een lak die ik weer zou dragen, al is de kleur rood en opvallend. Ook heb ik de lak wat opgepimpt met een hele simpele nailart, die laat ik binnenkort zien. Wat vind jij van Paris Memories 287?



22 reacties:

  1. Mooie kleur! Ik vind dat je 'm goed kan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig kleurtje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig diep kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's a really gorgeous red - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, die heb ik ook! Supermooie kleur hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kleur. De glans is ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kleur heb ik ook haha

    XOXO,
    Comemoda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje, ik ben echt gek op rode nagellak!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw! supermooi!
    ik volg je al, volg je terug?
    xx,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleur. Ik heb ook nog enkele andere kleuren van Paris Memories en gebruik ze bijna alleen voor nailart, behalve het zwart, die vind ik ook goed van kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleur! Ik vind rood altijd erg chique staan..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb jij mooie nagels! En dat is echt een mooi chique kleurtje. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dit echt een leuke kleur! Classy!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****