Swatch Herome Take Away Orange/Coral

Eerder heb ik jullie de mint groene lak laten zien van Herome en ook verteld wat ik van de kwaliteit vond. Ik heb er twee gekocht en dit is de oranjeachtige kleur/ coral. De lakjes zijn Take Away lakjes en de potjes bevatten 4 ml lak, ideaal voor op vakantie!


Over deze lak ben meer tevreden dan de mint groene. En in de lak zit een prachtige shimmer, waarvan ik hoopte dat die goed te zien zou zijn als ik 'm eenmaal op mijn nagels had. De dekking is wat beter gelukkig! Ik begin met een foto van 1 laag.


Deze is niet zo slecht als de mint groene bij de eerste laag gelukkig. Ik was thuis foto's aan het maken toen ik de zon door de wolken zag komen. Ben snel naar het balkon gerend en heb daar nog wat mooie foto's gemaakt van de geweldige shimmer!





Meestal is de shimmer niet zo goed te zien uit de zon, maar bij deze zag ik het al bij het lakken. Echt pluspunt voor Herome. Ook zeker een kleurtje wat ik vaker wil dragen. Jammer dat ze geen namen hebben!
Wat vind jij van de koraal kleur van Herome?




17 reacties:

  1. This is gorgeous, the shimmer is so beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die shimmer zit er inderdaad goed in! Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel mooi kleurtje, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje! Staat je mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleurtje! fijn dat deze beter dekt dan de mintgroene :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kleurtje! En wow, wat ben ik jaloers op jouw nagels zeg...
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best een mooi kleurtje! hij dekt idd beter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een leuk & lief lakje!!
    XVeerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lakje! De shimmer ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een leuk kleurtje zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****