Swatch Herome Take Away Mint Green

Ik heb veel lakjes van Herome zien, van verschillende collecties maar heb er geen. Tot dat ik bij de DA kwam hier in de stad en tussen de twee pinautomaten bij de kassa's een glazen bak zag met mini lakjes van Herome, genaamd Take Away. De plek om de bak neer te zetten was niet erg handig, wilde graag even sneupen tussen de kleurtjes maar moest elke keer aan de kant als er iemand ging pinnen... Uiteindelijk is de keus gevallen op twee lakjes, die geen naam hebben helaas. Dit is er 1tje van!


Om meteen maar mijn mening te geven; vind de kwaliteit echt niks... De lakken zijn waterig en dekken daarom erg slecht. Met twee lagen nagellak moet de nagel compleet gedekt zijn vind ik. En een derde had deze wel nodig. Eerst een foto met 1 laag. (misschien lagen mijn verwachtingen te hoog?)


Je snap nu vast wat ik bedoel. Baalde er van, want de kleur vind ik echt mooi. Op naar laag twee.




Dit zijn de foto's van twee lagen lak. Het lijkt dekkend, maar als je van dichtbij kijkt zie je de nagelrand zitten en als je kijkt naar mijn middelvinger zie je bij de nagelriemen een plekje waar de lak veel lichter is. Echt jammer. Vraag me af of dit dezelfde kwaliteit is als de andere (niet mini) lakken?
Het kleurtje vind ik wel erg mooi en ik denk dat ik 'm hoe dan ook weer zal dragen. Het lak proces duurt dan gewoon wat langer. Wat vind jij van dit lakje? En wat vind jij van de kwaliteit van Herome lak?



16 reacties:

  1. Jammer van de dekking, ik heb ook een keer een mini gebruikt en ik had precies hetzelfde. wel een erg mooie kleur! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kleurtje, wel jammer van de dekking :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm a sucker for this kind of green, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje!
    Ik heb zelf geen her ome lakjes dus dunno. Zonde van de dekking van deze lak:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van de dekking, ik heb er zelf geen lakjes van, maar van zo'n merk zouden mijn verwachtingen ook wel hoger liggen!
    Wel een heel mooi kleurtje. Ik volg je!

    Liefs xx

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou niet van herôme. Ze hebben best leuke kleurtjes maar ze dekken allemaal zooo slecht en chippen snel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb 2 lakken van herome (full size) en daar had ik geen problemen mee. Zou de dekking van de mini's zo erg verschillen dan van de rest?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een aantal lakjes van Herome en vind ze eigenlijk altijd best fijn! ook over de mini's ben ik tevreden! Jammer dat deze niet zo goed dekt.. De kleur is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van de dekking , maar wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kleurtje.. altijd zo jammer als een lak kwalitatief slecht uitvalt. Maar ja, als je 'm eenmaal hebt aangeschaft zou het toch eigenlijk zonde zijn 'm nooit meer te dragen? Tenminste, dat gevoel heb ik altijd. Ik vraag me toch af of de kleur in kwestie er iets mee te maken heeft, ik heb wel vaker dat mint-achtige groenen wat slechter dekken, misschien is dat gewoon vervelend toeval.
    Wat een lange comment ineens, hihi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi lakje, ik vindt mint heel mooi!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****