Swatch Etos Nr. 130

Soms weet ik niet meer wat te kiezen qua kleuren nagellak. Omdat ik er zoveel heb ben ik steeds op zoek naar iets speciaals, iets mijn hart sneller doet kloppen, iets aparts. Het zijn namelijk altijd dezelfde kleuren die ik wil kopen. Zo sta ik voor een heel schap van Mavala bij de Etos en denk Ja! Ik heb nog geen een lakje van dit merk. En waar gaat mijn hart sneller van kloppen? Een groene. Ik heb 'm niet gekocht maar mijn hart gaat nog steeds sneller kloppen als ik er aan denk. Misschien ga ik 'm toch kopen als er een leuke aanbieding is? Ook ben ik nog even langs de Etos lakken gelopen en ja hoor. Bam! Twee lakken.


Maar...dat is toch een paars tint? En dat is toch een blauw tint? Ja, dat klopt! En ik heb al veel paars en ik heb al veel blauw. Maar niet deze tint. De blauw is een beetje richting pastel, zacht en lief. Iets donkerder dan de lichtblauwe lakken die ik heb. En de paars is ook weer een soort roze tint. Liefde op het eerste gezicht :-) Ik geloof dat ze elk 2,50 euro kosten. Vandaag deel ik de swatches van de paarse, nummer 130, met je.

De eerste foto is 1 laag lak, de dekking is niet echt optimaal. Maar dit keer ben ik vergevingsgezind :-)






Jam, heerlijk kleurtje. Love it! En ook hier ga ik nog een nail art mee maken. Eerst genieten van de lak zoals ie nu is. Wat zijn kleuren waar jouw hart sneller van gaat kloppen?



15 reacties:

  1. Sinds ik zelf online ben, kon ik er pas achter hoeveel blauw ik heb. Heel vaak heb ik dus ook (onbewust) ook blauwe nailarts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Vind hem meevallen voor de etos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleurtjes heb ik ook!
    Etos heeft goede nagellak vind ik zelf.
    leuk meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niet helemaal mijn kleurtjes maar die eerste vind ik wel leuk! ze glanzen erg mooi :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur, niet té paars en niet te grijs ofzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi! ik heb juist weinig blauw, ik koop altijd roze of bruin of glitters =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kleurtje! hou wel van bruine nagellak, kleurt mooi bij mijn haar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik de lak in het flesje zag dacht ik Mwah. Maar op je nagels ziet hij er echt heel mooi uit! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love it! Wat een prachtige kleurtjes :) staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is niet echt mijn kleur! De blauwe daar in tegen ziet er erg mooi uit in het flesje!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****