Swatch Etos Nr. 126

Zooo wat was het warm de afgelopen dagen zeg! Ik heb ook niet veel aan mijn blog gewerkt; heb genoten van de terrasjes, biertjes en bbq.  Het probleem waar ik ook tegenaan liep is mijn laptop; ik heb al een laptop-koeler gelukkig maar met deze warmte wordt mijn laptop wel erg heet. Dus die heb ik zoveel mogelijk uit gelaten. Denk dat ie nog een paar maandjes te leven heeft! Als het goed is krijg ik vandaag nieuwe lakjes aangeboden door de postman :-) Back in business! Terug naar de Etos lakken.

De tweede liefde op het eerste gezicht lakjes die ik vond bij de Etos. En mijn favoriet van de twee! Ik heb First Mate van China Glaze heel lang als favo blauwe lak gehad, maar hij is ook vrij donker. En ik heb genoeg licht blauwe lakken. Dit kleurtje valt daar precies tussen in en is zacht en creamy.


De dekking is vrijwel hetzelfde als bij de andere lak. De dekking is niet optimaal maar met twee lagen is het helemaal dekkend. Ik zat te denken deze twee Etos kleuren in een nail art te verwerken; heb al een leuk idee. Maar nu eerst de swatch voor je, what do you think?






Mooie creamy, zacht blauwe lak. Hij heeft waargemaakt wat ie beloofde toen ie nog in het potje zat ;-) Hij dekt goed en long lasting. Hij koste 2,50 euro volgens mij!
Wat vind jij van nummer 126?



11 reacties:

  1. Wat een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt prachtig uit! Super kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous blue, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha mijn laptop staat ook op ontploffen!
    Wat een mooie kleur seg! En zijn dat jouw natuurlijke nagels? Ze zien er zo perfect uit! Echt prachtig :)
    We volgen je nu!
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. DIE IS GEWOON PRACHTIG.
    Oke, ik ga die kopen haha ik ben verliefd!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****