Sparkle Mani

Een paar maanden geleden ontdekte ik de L'Oreal lakken tijdens de nagellak aanbieding 1+1 bij de Kruidvat. En ik heb toen ook meteen een aantal ingeslagen, waaronder Blue Reef. Prachtig intense kleur, goede dekking en de kwastjes van de lakken zijn echt perfect voor mij.





Nog veel langer geleden, helemaal in het begin van deze blog, heb ik een aantal Kleancolor lakken besteld die stuk voor stuk grappig zijn. En daar zat ook een glitter topcoat bij genaamd City Never Sleeps.
Ik begin met een swatch van Blue Reef.


De Blue Reef wilde ik opvrolijken en dat is gelukt, hier het resultaat!




Zo, mijn lak is gepimpt! Vind het resultaat leuk, de glitters vind ik goed passen bij de Blue Reef. Lekker vrolijk! Wat vind jij?





19 reacties:

  1. Ja ik vind het ook een super mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kleur en die glittertjes erbovenop maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil heel graag een keer een lakje met glitters! Deze ziet er heel leuk uit.
    Misschien wel een ideetje voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al een hele mooie kleur op zichzelf, maar de glitters geven het wel wat speciaals!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ZOOOO die kleancolor is een beauty zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De glitters maken het idd af. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk! Mooie kleur van L'Oreal en leuke topper :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De combinatie is erg mooi! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****