Nail art Triangle

En vandaag mag ik weer een nail art met jullie delen! Het blijft zo ontzettend leuk om te doen. Deze keer heb ik het niet handig aangepakt en het is dan ook niet zo geworden als ik had gewild. Maar goed, je moet alles toch eens proberen? En voor alles is een eerste keer. And so is this time!


Op de foto zie je weer een favoriet voorbij komen, de witte Safari lak. Ook heb ik twee lakken van Essence gebruikt; de paarse heet Passion for Fashion en de rechter heet Think Pink. De witte lak heb ik al eerst aangebracht en ik heb een kwastje gebruikt om lijnen te trekken en verder alleen de kwastjes van de lak.

Dit is het resultaat!




Wat ik niet handig heb gedaan dat er nu meerdere dikke lagen nagellak op mijn nagels zitten die met geen mogelijkheid wil drogen natuurlijk. Heb de nagel eerst wit gelakt, toen vanaf het donker paarse ook de rest van de nagel en toen nog de roze er over heen. Volgende keer maak ik wel gewoon twee vakjes. Niet gek voor een eerste keer toch? Wat vind jij?




26 reacties:

  1. It's beautiful and bright (and the colors of Holland) - I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful and clean!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heel erg mooi! :D goed gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zo strak uit de vrije hand... Poeh petje af hoor. Probeer de volgende keer eens een taped mani. Scheelt je een hoop dikte in de lagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik doen! Is wel beter ja...

      Verwijderen
  5. Erg leuk en netjes gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dat paarse lakje ook en toen ik er foto's van wilde maken, was 't echt onmogelijk om 'm paars over te laten komen op de foto. Bij jouw foto's van je nagels, is dat ook 't geval. Die roze lijkt ook rood, 't is net een EK/koninginnedag-nail-art. Wat hem overigens niet minder mooi maakt hoor, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken dat! Ik heb ook 1x'tje 3 lagen qua kleuren over elkaar heen gedaan en toen kreeg iok ook maar geen uitgeharde kleuren, 3 uur later zijn ze alsnog heel lelijk geworden.
    Maar op de foto's ziet het er netjes uit hoor!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vind ik zooo leuk!
    Ik ga ze ook maar eens maken!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi! Ziet er strak uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw supermooi! en heel netjes;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mani,. wat ik altijd doe bij dit soort designs is de tapetechnique, dan hoef je niet zulke dikke lagen te gebruiken en heb je hele strakke lijnen..
    Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tape heb ik paar dagen terug gehaald, ga ik zeker proberen.

      Verwijderen
  12. Wat een leuke nailart, ik ga hem een keer maken!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd hoe het gaat worden!

      Verwijderen
  13. Erg leuk, lekker simpel! Heb dit zelf ook wel eens gedaan, het is zo makkelijk maar het resultaat is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, moet ik ook eens een keer gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****