Nail art Taped in Colour

Ik kreeg veel reacties op een nailart waarbij ik drie kleuren gebruikte en dit niet ontzettend handig had aangepakt. De Triangle nail art, zie HIER. Daarbij kreeg ik van een tweetal bezoekers (NailartAddictions en HerWaysCannotBeDefined) een tip om met tape te gaan werken zodat het makkelijker zou zijn om dit te maken. Bedankt! Ik heb die Triangle nail art niet nagemaakt, maar wel een andere tape mani... Kijk mee!


De lakken die ik heb gebruikt zijn mijn twee favo lakken van Essie: Lapiz of Luxury en Mint Candy Apple. En natuurlijk de tape die ik bij de Action heb gekocht. Er zat ook een houder bij, wat wel handig is want die had ik nog niet. Mijn eerste keer tape, ben benieuwd wat je er van vindt!





De middelvinger is niet helemaal strak, maar vooruit, ik zelf vind het geslaagd! En dat voor een eerste keer! Leuk om te doen maar zeker wel bewerkelijk. Wat tips: Zorg ervoor dat je van te voren alle stukjes hebt geknipt en aan de rand van je tafel hangt, neem een goed dekkende lak, zorg dat je de tape niet te lang op je nagel hebt zitten (lijmresten blijven achter) en haal de tape op tijd er af zodra je er over heen hebt gelakt (zo gauw mogelijk, werk dus per nagel). Heb jij wel eens een tape mani gedaan? En hoe vind je mijn Taped in Colour?



28 reacties:

  1. Wauw wat gaaf gedaan

    Liefs Lynn en Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plakband is zoooo handig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, super gaaf !

    Liefs Puck.

    PS: Join my winparty! 8 giveaways with awesome items!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Ik heb deze design nog nooit eerder gezien, erg creatief! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Mooie kleuren ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely mani - gorgeous colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awh heel leuk gemaakt! Zeker twee kleuren die heel schattig zijn samen. Zelf heb ik wel een geprobeerd om dit ook te doen met normale plakband.. helaas is dit niet zoon succes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, erg mooi gedaan.! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk! ik moet ook eens van die tape kopen! Heb die mint kleur ook van Essie, hij is zooo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Top gedaan! Hele leuke nagels <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs simpel, maar onwijs mooi!
    Loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. NIce idee hon! Really sweet!Love the colors

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het nog nooit gedaan, maar het ziet er heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gedaan! Dat je toch al die dingen klaarkrijgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk met die tape! Ik heb ooit eens met tape gewerkt & idd, lijmresten. Ik ga dit waarschijnlijk binnenkort nog eens proberen! Het lijkt me echt top! Ik volg je, neem je een kijkje terug?
    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi gedaan! De kleurencombi vind ik ook erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****