Nail art Slim Line

Ik zag een nail art foto voorbij komen van iemand die hele dunne streepjes op haar nagel had gemaakt. Maar wel echt ontzettend dun. Ik heb mij steeds afgevraagd hoe zij dit deed! Ik had wel een idee, maar hoe dat te doen? Geen idee.


En ik kwam er achter! Je doet een of twee druppels nagellak op een plastic ondergrond of glad papier. (ik gebruik meestal reclame blaadjes van dik, glad papier) en met een dottingtool ga je wat roeren. De bedoeling is dat de lak wat droogt zodat ie stroperig wordt. Met de dottingtool prik je in de druppel en haalt de tool omhoog. Je trekt als het ware de nagellak omhoog; en als de lak stroperig genoeg is dan krijg je een draadje. Dat draadje doe je over je gelakte nagel heen en herhaalt steeds de procedure. Ik heb dit met verschillende kleuren gedaan over wit gelakte nagels. Ik heb de tweede lak gebruikt op de foto; Catrice White and Seek van de LE Hidden World. Dit is het resultaat geworden; vind het wel kunstig! Dit is de eerste keer voor me en dit is het resultaat.






Zoals ik al eerder schreef, ik vind het wel kunstig! Ik heb dus meerder kleuren gebruikt om een wat fleurig effect te krijgen. Je kunt deze techniek toepassen op je hele nagels, alle nagels en in allemaal verschillende kleuren. Je moet wel een beetje geduld hebben, dat wel. Ik ga dit zeker weer eens proberen.
Kende jij deze techniek al en heb je hier wel eens een nail art mee gemaakt?



21 reacties:

  1. Gaaf effect ! Heel kunstig idd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nét een Jackson Pollock ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb even gegoogled, maar ja inderdaad! haha grappig!

      Verwijderen
  3. Heel erg gaaf! kunstig ja :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really pretty, it's a great effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yups, ik kende het wel.. maar heb het nog nooit uitgeprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit van gehoord maar wel een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gaaf uit! Ik heb er zelf nog niet eerder van gehoord..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi en origineel gemaakt,zeg!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er erg leuk uit! Leuke ideetje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat superleuk! Ik ben dol op nail art! Deze ga ik zeker weten onthouden! Ik volg je blog! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Vind het echt wel wat hebben zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, vet! :D Het ziet er echt superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf! Ik moet het echt eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****