Nail art Paris Simple

De 287 van Paris Memories viel bij mij in de smaak. Het was een ware verrassing omdat ik niet erg fan ben van Paris Memories en zal het eerlijk gezegd ook niet weer kopen. Maar dit kleurtje was erg mooi. Heb er dan ook een hele subtiele, simpele nail art op gemaakt.


Zie ik weer dat ik de zwarte van de Hema heb gepakt, toch een favoriet geloof ik. En de middelste striper is ook wel een favoriet, vind 'm net dat extra sprankeltje geven bij een nail art. Dit is het resultaat geworden.




Erg simpel, maar daar hou ik wel van. Wat vind jij van deze nail art?



18 reacties:

  1. Echt super mooi gemaakt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk! vooral die streepjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Simpel kan ook erg mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Schattig die bloemies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw heel mooi gedaan weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor. En 'simpel' is nog altijd het mooist (vind ik).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk, vanaf een afstandje lijken de bloemetjes net voetballen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat is voor mij al 'vergevorderd' in plaats van 'simpel', haha. Ik ben echt een enore kluns als het gaat om nailart. Dit ziet er echt práchtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****