Nail art Metallic Venus

Als ik blij ben met een lak maak ik vaak nadat ik het een paar dagen heb gedragen er een nail art op. Dit idee van de bloemen heb ik van internet afgekeken, ik geloof een YouTube filmpje. Kwam het daarna nog een aantal keren tegen op andere sites en wilde dit ook proberen.





Ik heb de witte stipjes gemaakt met de Safari lak met behulp van een cocktail prikker, de dikste kant. Met de dunne kant heb ik een klein streepje getrokken naar de binnenkant van de bloem. Zo creëer je het bloemblaadje idee. Een rose stipje in de midden en klaar is de nail art!

Hier het resultaat.





Het is een sterke nail art; de witte lak droogde snel en bleef heel lang zitten. Zeker een aanrader, het is makkelijk, snel en je hebt er lang plezier van. Ga het ook nog eens met andere kleuren proberen, misschien zwart op roze of wit. Wat vind jij van deze nail art?



23 reacties:

  1. erg leuk gedaan.!
    en de review van de peel off base coat stond al online, hier is de link:
    http://amy-jouvence.blogspot.nl/2012/07/review-essence-limited-edition-ready.html

    liefs Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's beautiful, really pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat mooi! Het lijkt wel gestempeld :o

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw.. Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, erg leuk gedaan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt super mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw die bloemetjes, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze super geslaagd! Je hebt er ook de handen en nagels voor. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Mooie kleur overigens

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waaaaaaaaauw, praaaachtig! onwijs mooi gelukt!
    Lovee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige nailart! De bloemetjes heb je echt super mooi en strak gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw super mooi gedaan! Ik verpruts het al bij de eerste nagel haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, echt supermooi! Me likey!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****