Nail art Matte vs Shiny

Wat weer een warme dag! Bijna hele dag binnen gezeten dus niet echt van kunnen genieten helaas. Het lijkt er dan toch op...de Zomer!
Die matte topcoat van mij is ook meer decoratie dan dat ik 'm gebruik. Wel een aantal keren gedaan maar dan vergeet ik weer dat ik 'm heb. Ik hou wel van glans namelijk. Toch viel mijn oog er weer op en wilde ik er iets mee doen. En dat heb ik gedaan met een lak die ik al eventjes droeg.

De lak heet Venus en is van W7, ik heb eerder vorige week de swatch laten zien, klik hier voor de link. Ik heb de lak gekocht bij de OP=OP shop. Wilde er iets bijzonders mee doen en dit is het geworden!




Toch wel weer leuk om met de matte topcoat iets te doen. Het is erg simpel en geeft een leuk effect!
Wat vinden jullie van de Matte vs Shiny?







23 reacties:

  1. Lovely matte/shiny mani, nice colors too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dind de onderste het leukste. d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Simpel, maar toch anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk uit samen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk joh, was ik nog niet eens opgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ik ga dit ook een kee rproberen, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi resultaat! Een kunstwerkje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan. Tof effect dat mat en glanzend boven elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan! Origineel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wauw! Super leuk gedaan! Mooie kleuren blauw ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan! Leuke combi:D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik vind combinaties tussen matte/shiny altijd wel wat hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat apart, heb er nog nooit van gehoord maar ziet er super uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dat als je mat en glimmend met elkaar combineer je nailart al intressant is, ongeacht wat je erop maakt. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anoniem16:08

    Het lijkt een beetje op de magneet techniek

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****