Nail art Minty Palm Tree

Meestal verzin ik een naam voor elke nail art die ik maak; niet te moeilijk maar een naam die een beetje samenvat. Maar hier weet ik geen naam voor eerlijk gezegd... Ik heb met de twee Herome Take Away lakken beide een nail art gemaakt en ik ben inspiratieloos. Jullie suggesties?




Toen ik eenmaal dat mint groene kleurtje op had waar ik best wel dol op ben, wilde ik een leuke nail art maken. Wilde iets met streepjes en wilde mijn twee van mijn 3 nieuwe stripers gebruiken. Kijk mee naar mijn creatie!





Kreeg veel leuke reacties op deze nail art. Ik ga 'm weer eens maken maar dan met een andere kleur! Maar een naam weet ik nog steeds niet. Jij suggesties? Laat het me weten in de comments; ik zal er 1tje kiezen en de naam van de titel wijzigen. Alvast bedankt!



21 reacties:

  1. Wauw, zo mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het lijkt een beetje palmbomen. misschien moet je in die richting denken voor een naam. verdere erg mooi :) nu mijn nagels eindelijk lang zijn ga ik hem zeker weten zelf ook maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk het lijken net palboom blaadjes, ik hou van palmbomen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben van de engelse woordjes, ik zou palmboom erin houden. maar dan "Minty Palmtree"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is super sweet, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, prachtige nail-art!
    Hij is echt zo netjes gemaakt, ik dacht bijna dat het nagelstickers waren, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow super gaaf! Het lijken net bladeren van een wuivende palmboom

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, doet me denken aan Hawaï-achtige toestanden. Mss zou je dit in de titel kunnen verwerken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is een prachtige kleur en ook leuk met die details erbij <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dat heb je prachtig gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Lekker druk, maar niet vervelend in-your-face druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Super mooi gemaakt.. Wou dat ik het kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahw wat super leuk zeg! Heel mooi gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****