Nail art Flakies

Groen is wel een van de kleuren waar ik toch vaak naar grijp als ik het even niet weet. Zo tegenstrijdig met hoe het eerst was; ik kon mij niet voorstellen dat groen een kleur zou zijn die ik graag zou dragen. Sew Psyched van Essie was dan ook een keus die snel gemaakt was. En die heb ik opgevrolijkt!



De flakies heb ik al een poosje in huis; ze zijn prachtig! Vind ze nog steeds het mooist op zwarte lak maar ik was ook nieuwsgierig naar deze combinatie. Eerst de swatch van Essie Sew Psyched.


Vind het een fantastische kleur! En dan nu de flakies van Golden Rose nummer 4 laag erop.





Vind het een goede combi, de groen met oranje flakies op de groene lak van Essie. Ben wel benieuwd met wat voor kleuren je de flakies nog meer goed kunt combineren. Heb jij nog suggesties?



18 reacties:

  1. Moooooiii, ik hou ook van de combinatie groen met flakie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik een hele mooie combi! Met donkerpaars vind ik het ook superleuk staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a great combination - very lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende mooie combi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Die glitternagellak is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik echt een superleuk effect! Staat ook mooi op die nagellak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw wat een mooie combi! Ik denk dat hij misschien ook wel mooi zou staan op een blauwe tint, en heel misschien ook zalm ?
    Loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this combo!
    P.S. I don't know if you accept awards or not, but I gave you the "Por tu naturalidad" award (read more on my blog post) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW dat is echt heel mooi gedaan! Heb je misschien wat tips om mijn blog leuker te maken? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is dit een nieuwe creatieve manier van spammen? :-p

      Verwijderen
  11. Oh leuk! De golden rose flakies zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker simpel maar toch weer super mooi! Leuke kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie combinatie!

    Ik vind je site super leuk, ik ga van af nu volgen op bloglovin! hihi

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****