Nail art Clouds

Deze nail art wilde ik al heel lang maken en eindelijk dan gedaan! Ik heb op YouTube, Google en andere sites gekeken naar een leuke nail art en hoewel ik genoeg leuks vond, kwam ik toch weer terug bij deze nail art. Niet echt een idee hoe aan te pakken maar meestal zie ik wel wat er nog komt aan ideeën als ik bezig ben. Here's the result!


De lakken op de foto heb ik gebruikt; de MAX lak die ik als cadeautje kreeg van Wahirabeautywebshop en de witte Safari die ik daar ook heb gekocht en toch blijkt elke keer weer een van mijn favorieten; een Wetlook zwart van de Hema. Ik heb een kwastje gebruikt en een dottingtool, voor de rest gewoon de kwastjes van de nagellak.





Zelf ben ik erg tevreden over deze nail art! Vind het contrast tussen het wit en het zwart mooi en de groen/blauwe kleur erdoor geeft net wat extra's. Deze ga ik zeker weer eens maken. Jullie nog suggesties voor te gebruiken kleuren?
Wat vind jij van de nail art Clouds?

Liefs, Miriam

24 reacties:

  1. This is sooo sweet, the contrasting colors are great - I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg creatief bedacht! erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan!
    Ik vind het contrast ook erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Kan je miss ook eens roze witte wolken maken? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hij is gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super leuk uit! Mooi gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw die kleur is echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. <3 love it hon! really nice!will stil the idee from u! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ( ̄▽ ̄)~*

    Hello!
    you took very nice pictures. i enjoy reading your blog and i cannot stop reading it :D
    the layout of your blog impresses me :)

    -:)

    my blog : http://www.christianyuen.blogspot.com/

    greetings from hong kong.

    ╰╮o( ̄▽ ̄///)

    cheers,
    chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super goed gedaan! Mooie kleuren combi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Metallic paars ipv blauw is vast ook mooi of juist allemaal pastelkleuren! Ik vind deze erg mooi, ga ik ook een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****