Nail art Blue Sparkle

Het heeft even wat langer geduurd voordat deze nieuwe post online kwam. Momenteel is het erg hectisch in mijn leven en soms moet ik keuzes maken. Maar..I'm back! En met een hele 'bling bling' nailart!

Ik draag niet vaak glitters. Hoe mooi ik het ook vind, vind het een heel karwei om ze er af te halen. Maar soms laat ik mij verleiden als ik het op andere blogs zie en dan eens in de zoveel tijd geef ik er aan toe...
Dit keer met een hele mooie blauwe lak van Barry M. die ik jaren terug in Londen heb gekocht.


Deze drie lakken op de foto heb ik gebruikt. Genoeg glitter in ieder geval! Eerst laat ik jullie de swatch zien van de blauwe Barry M.


Hierover heen heb ik eerst een laagje Essence gedaan en vervolgens de glitters van de Etos. Dit is het geworden.




Is het niet lief geworden? Ik blijf er steeds naar kijken; de wat grotere glitters hebben steeds verschillende kleuren en blijven je aandacht trekken.
Waar ik ook even jullie aandacht voor wil hebben is winactie op Peggy Timmersmans! Zij geeft een Kiko pakket weg, hoe gaaf is dat? Ik heb zelf een vrij uitgebreide collectie aan merken nagellak maar deze ontbreekt nog. In het pakket vind je twee palettes, een liptstick en een mooi zomers lakje van Kiko. Neem een kijkje en doe mee en wie weet maak jij kans op dit pakket!

PS: Marielle van NailPolishHeaven had voor mij een hele mooie naam verzonnen voor de nail art van gister: Minty Palmtree! Dat is 'm dus geworden! Dank je wel Marielle!

Wat vind jij van Blue Sparkle?



17 reacties:

  1. Super geslaagde combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie combinatie! dat tweede lakje van essence heb ik ook, prachtig :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo'n fan van glitter de laatste tijd! Je blijft er idd steeds naar kijken. Wel een hel om het er weer af te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie combinatie! @Michaela je moet eens de Zoya remover proberen, die verwijderd glitters met gemak

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeah.. Minty palmtree. ik schudde het zowaar uit mijn mouw :-) Superleuk dat je jou creatie mijn verzonnen naam hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, goed geschud dan! Erg leuk!

      Verwijderen
  6. Oh die kleur blauw is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk! Lief blauw kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely blue - love it with and without the layering!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi! Hele leuke combi!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ziet er heel leuk uit! Die blauwe kleur is heel mooi!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh wat een pretty combinatie, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****