Just some pics!

Het is weer tijd voor some pictures! Ik heb nu een Blackberry zoals jullie straks op de foto kunnen zien en daar maak ik nu ook geregeld foto's mee. Die van mijn camera zijn wel mooier vermoed ik. Have fun!


Wat heerlijk....Total Loss! Lekker van gesnoept, de Cadillacs waren als eerste op :-)




Gek werd ik van die touchscreens. Ook al weet ik dat ze ook handig zijn wou ik perse toetsjes hebben. En ik ben BLIJ!!


Bij beautynl.nl won ik dit super leuke pakket met een lipgloss en blush. Bedankt Vera!!




Heb al eens eerder geschreven dat mijn kat Rico (of eigenlijk poes) nierfalen heeft. Tegen de tijd dat het merkbaar word werken de nieren vaak voor 2/3e niet meer. Rico krijgt van mij elke dag medicijnen en elke dag vlees met warm water. Ze moet het water op drinken om het vlees te eten en zo 'dwing' ik haar om veel te drinken. Zo zuivert ze haar nieren en vergiftigd ze haarzelf niet. Ook krijgt ze om de 3 a 4 maanden anabolen ingespoten tegen de bloedarmoede. Als het weer zo ver is, krijg ik zo'n groene kaart in de brievenbus met mooie honden en katten. Lief he?


De cosmetische vijlen van de Action; moet zeggen dat ze prima werken!!


Een gedeelte van mijn eettafel...vol met potjes nagellak en nail art attributen.


Ik ben DOL op ijs!


Gratis thuisgestuurd om te proberen. En 50% korting. Via Tryitnow


Kennen jullie de stickers op de brievenbus? Ja en Nee stickers? Ik heb zo'n sticker op mijn brievenbus maar wil eigenlijk wel reclame folders krijgen. Zo weet ik wat er in de aanbieding is! Maar die sticker eraf krijgen is een hele klus. Dit goedje dus maar gehaald bij de OP=OP shop.


De tape voor de tape mani!


Vind dit zulk goed spul! Het is alleen best prijzig. En deze kon ik dus ook niet laten liggen voor 3,50!


Ik hou zo van deze geur. Het is een budget-nep variant van J'Adore van Dior.


Een makreelsnackje...Jammie! 




M'n lieverd lekker te slapen...


Lasagnette!


Rico haar voetjes...zo heerlijk pluizig!


De prachtige blush die ik heb gewonnen op Beautynl.nl


Deze Konad image plates heb ik gekocht met een leuke actie van Enchantra. Ik ga hier echt gauw mee aan de slag!
Dit was het weer!



8 reacties:

  1. leuk dat je wat gewonnen heb! en ik vind touchscreen juist heel fijn. ben benieuwd naar die image plates <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien en lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het winnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh lucky you, wat een leuke dingen heb je gewonnen!
    Leuke foto's !
    Lovee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je blush! Hihi
    Super leuke foto's, ik ben benieuwd naar je konad plates! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****