Just some pics

Het weekend is weer voorbij... Soms gaat het zo snel! Wel was het mooi weer, warm en zonnig. Heb lekker op het balkon gezeten om toch mijn bruine kleurtje bij te houden. Verder heb ik veel gerust vanwege de vermoeidheid, lekker gesnoept en op bezoek geweest bij mijn oma. Wat hebben jullie gedaan afgelopen weekend?

Ik heb weer een leuke verzameling random foto's voor je van de afgelopen tijd. Enjoy!



Ik ben erg blij met mijn nieuwe layout. Wel had ik het toch anders in mijn hoofd, maar toen dat niet lukte heb ik het bij dit gelaten. Heel wat anders, donkerder ook, maar nog steeds vrolijk! En zo kan je meteen een aantal van mijn nail arts bekijken. Bedankt voor de leuke reacties!


Wat vind je van mijn Buddha hoofd? Al weken had ik 'm in huis, zodra ik wist dat ik hier waarschijnlijk alleen zou komen te wonen. Het was een hele zoektocht op internet om 'm te vinden, gezien ik er wel een foto van had gezien. Sinds een paar weken hangt ie aan mijn muur en dat is ook de plek waar ik mijn foto's maak voor mijn blog. Ben er trots op!


Mijn kindje, mijn schatje, mijn Rico meisje. Ben echt dol op haar!


De Cruise Couture donkerblauwe eyeliner gel van Catrice; wat is ie mooi! Ik had er al eentje, een zwarte van Essence. Maar eerlijk gezegd vind ik deze mooier en kwalitatief beter.


Chocolademasker van H&M in de Sale gekocht, hij rook heerlijk! Had niet echt het idee dat het ook iets voor mijn huid heeft gedaan maar ok, het was even genieten.


Do I need to say more..?


Na het poetsen in huis... Grrr!


Ik denk dat ik deze al een aantal jaar op zolder had liggen, en nu komt ie boven mijn bed te hangen!


Denk dat dit mijn volgende boek word die ik ga lezen. Het verhaal op de achterkant trok mij erg aan, ben benieuwd!


Mag graag in zo'n magazine bladeren voor wat inspiratie om te gaan koken! Ga meestal toch voor snel en makkelijk (wat ook gezond kan zijn) maar dit geeft me soms een steuntje in de rug om wat totaal anders te eten.


Dit spaarpotje heb ik ooit eens gekocht in Londen. Het heet The Pot Of Dreams, zo schattig!


In Januari ben ik 30 geworden en kreeg ik een uitnodiging met alle info over baarmoederhalskanker. Ik blijf maar uitstellen en uitstellen... Toch weet ik dat het heel belangrijk is. Moet gewoon de telefoon pakken en een afspraak maken.


Heb jij wel eens van quinoa gehoord? Voordat ik het boek van Amber Albarda in mijn handen kreeg wist ik niet wat het was. Ik mag het graag zien als een rijstvervanger; ik mag graag buitenlands eten maar zodra er rijst bij zit sla ik toch vaak over. Rijst kan verstoppen namelijk. Quinoa is een soort graan boordevol vezels en dit kun je bij je buitenlandse gerechten eten. Ik heb de helft van het zakje gekookt (je hebt dubbel zoveel water nodig als quinoa wil je het koken) en ik heb het door de griekse yoghurt gegeten en door de soep. Zo maak je in 1 hand omdraai je eten heel voedzaam. 


Als ik alleen eet wil ik gewoon snel en makkelijk; blikje bruine bonensoep met quinoa. Heerlijk!


Nagellak mixen :-)



Deze blush heb ik gewonnen bij Beauty Before Breakfast! Was erg onder de indruk hoe mooi de kleuren zijn en hoe mooi de verpakking is! De middelste is echt mijn favoriet. De pigmentatie is geweldig en je hoeft er niet veel van te gebruiken. Echt een pareltje tussen mijn makeup spulletjes. Bedankt Beauty Before Breakfast!



Heb eerder verteld hier dat ik mijn eigen ringen maak. Net als nail art maken geeft me dat rust en ontspanning. Dit zijn een aantal die ik heb gemaakt; de laatste heb ik aan een goede vriendin van mij, Lisa,  gegeven en ze was er erg blij mee. Ik sluit af met nog een foto van mijn Rico meisje die wanhopig graag aandacht wil... ;-)


Dit was het weer! Hope you had fun! Till next time.




22 reacties:

  1. leuke foto's! dat blush palette van Sleek is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's die ringen zijn erg mooi.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto's ! Die waarbij je nagellak bent aan het mixen is echt heel leuk om zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto`s, Ik heb niet veel gedaan in het weekend, ik was compleet in chill modus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rico is a little darling - oh so sweet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto' s zeg !!

    Je ringen zijn echt prachtig gemaakt erg cool !!

    Liefs,

    Janice

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Ik wil ook een keer proberen nagellak te mixen ! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Goddelijk dat ijs! Vooral die vierde ring vind ik erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk om te zien!
    De laatste foto van je kat is echt heel schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kat! Leuke foto's :)!
    Als ik trouwens ooit met fotobewerking/layout-gerelateerde dingen kan helpen moet je 't zeggen, hoor.. Ben ik tenslotte grafisch vormgever voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend lief van je! Ik hou het zeker in gedachten!

      Verwijderen
  11. leuke foto's! en heel mooie ringen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Die 3 kleuren Sleek blush is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke foto's! Die ringen zijn erg mooi.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve kat en mooie blush! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh die Sleek blus! Je nagels na het kuisen :( maar je maakt je eigen ringen? Zot!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's!
    Je eigen gemaakte ringen zijn ook mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****