Swatch Catrice LE's Virgin Forest

Op elke blog kwam je het tegen; de nieuwe LE van Catrice genaamd Coolibri. Net als je overal, op elke blog alweer de allernieuwste Cucuba tegenkomt. Mijn oog was meteen op 1 kleurtje lak gevallen; de groene Virgin Forest.


Dit is de Coolibri collectie en ik heb ze allemaal bekeken. Toen ik bij de Kruidvat ging vragen zeiden ze dat de LE zaterdag in de winkels zou liggen. Toch heb ik even gespiekt bij de Trekpleister; daar lag ie ook nog niet in de winkels. Ook daar even gevraagd en voor de tweede keer (dit is me eerder gebeurd bij de Trekpleister bij de vorige LE) hebben ze de collectie voor me gepakt uit het magazijn. Alles mocht ik bekijken terwijl zij alvast de display in elkaar zette.

Ik vind zoveel dingen leuk, maar ik kan me helemaal blut kopen aan dit soort dingen. Blauwe nagellak heb ik al zoveel, al is de kleur echt prachtig en kwam ik even in de verleiding. Oranje heb ik onlangs nog gekocht bij de H&M sale.  Geel is ook niet echt mijn kleur, al moet ik zeggen dat ik de geel tint wel erg mooi vind en volgens mij zit er een shimmer in. Deze kleuren zijn wel erg mooi voor een zomerse nail art...! Dus mijn uiteindelijke keus is geworden Virgin Forest en heb verdere verleiding weerstaan. Er was al een actie van de Catrice lakken; alles moet weg voor een geheel nieuwe collectie. Ben erg benieuwd!

Op het flesje staat duidelijk aangegeven dat je een base coat moet gebruiken. Was zo blij dat ik dat ook had gedaan, anders waren mijn nagels ongetwijfeld verkleurd geweest. Op de foto lijkt de lak meer lichter groen, maar hij is echt donker groen! En fel ook. Hier de swatches.


Dit is 1 laag; moet je nagaan, deze is al compleet dekkend! Als ik het tegen het licht in bekijk dan zie ik duidelijk nagelranden, dat wel. Maar het is een goed dekkende lak.




De laatste foto heb ik buiten gemaakt. Als het zonnetje schijnt kun je hele mooie foto's maken en bij deze kun je nu goed zien dat er een mooie glans en glitter in zit. Hij is echt prachtig. Lakt makkelijk en als je een beetje netjes lakt dan zie de strepen niet heel erg. Ik heb nog een foto gemaakt van mijn hand toen ik de nagellak ging verwijderen; weet je nog dat ik zei dat ik blij was met mijn topcoat?


Dus dames, vergeet die topcoat niet. Ik was ongeveer 2 wattenschijfjes verder voordat alles er af was!
Maar, ben erg blij met mijn Virgin Forest. Wat vinden jullie van de Coolibri lakken?



7 reacties:

  1. I'm not too fond of metallics, but this is rather pretty - the staining is so annoying though...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze lak ook, en ook geswatcht. Maar zoals jij de stain op je nagels hebt, had ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de lak zo werkt! Ik heb daar echt een hekel aan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kleur, jammer dat hij zo erg staint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij was de stainig niet zo erg.
    ik vind het echt zon mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****