2 x Swatch W7 Magnetic Magic

Ik zal je meteen vertellen dat ik het een regelrechte crime vond, de magnetische nagellak. Ben waarschijnlijk ook te precies maar het wil gewoon niet lukken zoals ik dat wil. Het effect vind ik wel erg leuk en het geeft ook een soort holografisch effect wat ik mooi vind. Jammer dat de lakken geen namen hebben; niet te vinden  op het doosje of op het flesje. Ok ok...dat klinkt heftig. Het is best leuk maar weet niet of het voor mij is ;-)


Twee verschillende kleuren heb ik gekocht bij de OP=OP shop een poos geleden. Ik had de magnetische lak van mijn zus al eens geprobeerd, die had een donkerblauwe. De magnetische lakken komen in een doosje met een magneet erbij en er zijn geloof ik twee verschillende magneet patronen, ben ik niet helemaal zeker van. (kunnen ook 3 zijn) Achter op het doosje staan de instructies hoe te gebruiken; flesje goed schudden, 1 laag aanbrengen en laten drogen, dan 1 voor 1 op elke nagel een laag aanbrengen en de magneet zo dichtbij mogelijk bij de pas gelakte nagel houden. Je houdt de magneet 10 seconden boven de nagel en dan zit het patroon in de lak, easy peasy! Ik heb het ook wel langer dan 10 seconden gedaan; dit heeft echter geen zin. Het patroon komt er gelijk in zodra de magneet er boven hangt, binnen een seconde.

De gouden lak heeft een ster vormige patroon en de blauwe een golfjes patroon. Dit is het resultaat bij mijn zus;




En dan nu de gouden variant;




Wat vind je van het resultaat? Jammer dat het midden van de ster dan niet precies op het midden van de nagel zit maar oke, dat neem ik dan voor lief. En wat vinden jullie van de blauwe? De kleur is echt fantastisch! De golfjes kun je ook plaatsen waar je wilt. Het was niet echt heel leuk om te doen, niet ontspannend zoals ik bij andere nail arts maken wel heb. Heb jij al eens magnetische nagellak geprobeerd?



24 reacties:

  1. The results are very good!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf resultaat! die blauwe vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The magnetic effect is great - and the colors are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice ( please, visit my blog too → http://iamlucy.blog.cz/ )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik moet zeggen dat ik de gouden lak niet écht geweldig vind, maar het starburst patroon op zich kan ik wel waarderen. Het lijkt een beetje alsof het effect 'erop' ligt, in plaats van de diepte die je in de meeste magnetic polishes ziet, maar misschien is het effect wel gewoon lastig vast te leggen op camera.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ook erg lastig, in het echt lijkt het zoveel mooier! Een soort holografisch effect heeft het!

      Verwijderen
  6. Ze zijn echt heel mooi.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw die blauwe is erg mooi!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook een op is op winkel... snif

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow dat lukt mij echt niet zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou bij jou is hij nog goed gelukt! Ik heb er ook een aantal. Maar ik krijg het er gewoon niet goed op, dat magnetische effect. Telkens maar de helft van een nagel. Oke mischien ben ik wel té precies en kritisch. Ik gebruik ze nu maar als stempellak. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een goed idee! Heb jij ze ook van W7?

      Verwijderen
  11. Ziet er goed uit!
    Ik heb ook wel eens magnetische nagellak uitgeprobeerd, maar bij mij lukte dat niet zo goed :(
    Of ik hield het magneetje te dichtbij en beschadigde de nagellak óf ik hield hem juist te ver en het patroontje kwam er maar half op, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het resultaat toch geslaagd hoor, je hebt dat goed gedaan! Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, heb korte nagels, denk niet dat het dan zo mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind de tweede het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwie, ik vind het echt goed gelukt! Ook ik vind de 2e het mooist, het heeft echt wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey ;)
    Summer Challenge. May be you want to join?
    http://polishholism.blogspot.com/2012/06/summer-challenge.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, zo goed werken mijn magnetische lakken niet:(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf! Ik heb een magnetische van Essence maar ik zie nooit resultaat.

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind de blauwe echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet dat er leuk uit, zeg! Ik vind het juist wel leuk dat het midden van de ster niet precies in het midden van je nagel zit - zorgt voor wat afwisseling. Ik ga ook eens op zoek naar W7 - het lijkt me een leuk merk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De gouden vind ik erg mooi qua kleur, en het effect bij de blauwe. Ik kom echt zelden in de op=op, maar ik ben nu zeker nieuwsgierig geworden naar de magneetlakjes.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****