Winnares Winactie NailTalk

Vandaag mag ik de winnares bekend maken van de winactie! De winnares heeft natuurlijk al een email van mij ontvangen.



Om het zo eerlijk mogelijk te doen heb ik iedereen toegevoegd in een lijst die de fruitmachine gebruikt om een naam te kiezen. Ik wilde het toch zo eerlijk mogelijk doen en dit is het resultaat!


Gefeliciteerd, Ayla van Gorgeous Memories! Het pakket komt naar je toe zodra ik je adres heb. Heel veel plezier ermee!  Vanmiddag komt er nog artikel online.
















11 reacties:

  1. hihi, ik ben er echt blij mee. je hebt al een mailtje terug!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ayla, echt super leuk dat je hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd meid! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd echt een leuke prijs !!

    Liefs,

    Jen

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****