Winactie NailTalk!

***Deze winactie is gesloten!***

Al weken loop ik met dit idee in mijn hoofd. Ik zie het veel op andere blogs en doe altijd met plezier mee. Toch altijd leuk wat te winnen? Ik had niet gedacht toen ik deze blog begon dat ik nu al zoveel volgers zou hebben. Ik zie toch wel elke dag vele reacties komen. Van mijzelf ben ik vrij onzeker en de leuke reacties geven mij ook weer de moed om door te gaan met het maken van nailarts, waar ik erg van kan genieten.

Vandaar een piepklein feestje, een winactie op NailTalk!


Ik ben de stad in gegaan en heb een aantal dingetjes gehaald om jullie mee te verrassen. Twee mini's, een nagelknippertje met print en vier Essence lakken!





Hoe kun je meedoen?


* Volg mij met Bloglovin' --> klik hier

* Like het artikel op Bloglovin'

* Tweet het volgende: " Ik doe mee met de winactie op NailTalk: http://mylifeasmir.blogspot.com @MTerveer- RT! #win "

* Laat een comment achter waarin je laat weten of je meedoet, wat je allemaal hebt gedaan om te winnen en je emailadres (apart erbij vermelden svp!)

Deze winactie loopt vanaf nu t/m 10 juni en ergens in de dagen daarna zal ik de winnaar(es) bekend maken. Succes!





19 reacties:

  1. Ik doe mee! Leuke winactie, met leuke prijzen #aaaaaah :-)

    Ik volg je op bloglovin en ik heb uiteraard dit artikel geliked. Verder heb ik een tweet geplaatst met mijn account: Sandraaakje
    en het account van de blog van www.chocolateandlipstick.com. De twitter naam hiervan is Choco_Lipstick

    Dan is mijn e-mail adres chocolateandlipstick@gmail.com

    Ik zie dat ik de eerst ben, leuk! Misschien heb ik dan wel meer kans, hihi

    Succes allemaal!
    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens iedereen die meedoet veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah cool!
    Ik doe graag mee :D Ik volg je op Bloglovin + heb deze post geliked ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is je emailadres?

      Verwijderen
    2. Hahaha wat dom, super dat je nog even replied!
      phantasmagoriasm[at]hotmail[dot]com

      Verwijderen
    3. Helemaal super! Kun je in ieder geval mee doen. Heb jij ook een blog?

      Verwijderen
  4. Moet het lukken dat mijn roze nagelknipper net kapot is gegaan! Wat een leuke winactie! En die kleurtjes! Oooh!

    Ik heb geen twitter maar heb al de rest wel gedaan: Bloglovin dus + liken :)
    Mag ik dan ook nog meedingen?

    Mijn email adres: ijs[dot]prinses[at]yahoo[dot].com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat leuk! Ik volg je via bloglovin', heb het bericht geliked en ik heb het getweet :)
    Mijn e-mail adres is: malou_beld@live.nl
    Ik ben op vakantie als je de winnares bekend maakt, dus mocht ik winnen, dan weet je waarom ik niet meteen reageer op je mail. De 16e ben ik terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan je tweet niet vinden :-( Zou je me een link willen sturen?

      Verwijderen
  6. Oh, leuke winactie zeg! Ik doe mee :-)

    Ik volg je via Bloglovin en heb het bericht geliked. Ik heb ook getweet :-)
    Mijn emailadres: misslanghaar@hotmail.com =)

    Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke winactie!
    ik doe mee.
    -ik volg je met bloglovin
    -ik heb geliked
    -dit is mijn email: blogcharr@hotmail.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik doe meee!!

    - ik volg je op bloglovin'
    - ik heb het geliked
    - ik heb getweet (ik ben @NAbeautyfreak)
    - mijn email: nap.zwemmen@gmail.com

    super leuke winactie!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik doe graag mee!
    - ik volg je op bloglovin
    - ik heb je artikel daar geliked
    - ik heb getweet (@gorgeousmemory)
    - mijn email : gorgeousmemories@hotmail.com

    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag doe ik mee met deze winactie omdat er super gave lakjes tussen zitten die ik wel graag wil proberen:)

    Ik heb gedaan:

    Geliked op bloglovin (waar ik je al volgde)
    Getweet (@beautyXAngel)
    Mijn emailadres is: beautyblog.angelique@gmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whoehoe leuke winactie en natuurlijk doe ik graag mee ;)

    Ik volg je op bloglovin + geliked
    Ik heb getweet: http://twitter.com/Lovesrosepurple/statuses/209546393101156353 (@lovesrosepurple)
    emailadres is: mail@lovesroseandpurple.nl

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave win actie zeg! Ik zag het voorbij komen op twitter en heb eigenlijk je blog meteen bekeken! Maar count me in! Ik doe graag mee :)

    - ik volg je op bloglovin
    - ik heb je artikel daar geliked
    - ik heb getweet (@MissPinkyNails)
    - mijn email : Misspink86@hotmail.nl

    Succes met uitzoeken!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke winactie!
    ik doe mee:)
    ik volgde je al op bloglovin, heb het artikel geliked en het bericht getweet (https://twitter.com/xCurlyHarry/status/210021562341011456)

    mijn email adres is Arlettaaa.smile@gmail.com

    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, hartstikke leuke dingen kun je winnen.
    Ik doe mee! Alle producten lijken me heel erg fijn. En de nagellakjes hebben allemaal een zomerkleurtje, die kan ik wel heel goed gebruiken haha!
    Ik follow je nu op Bloglovin' , heb dit artikel geliked en getweet!
    http://www.bloglovin.com/en/feed/blog/3404508
    https://twitter.com/#!/Beauty45312772

    email adres: beautybudgetandblog@gmail.com
    Succes, echt leuke blog dit :D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****