Tip: Bewaar-receptenboek + nieuws!

Om de dag goed te beginnen kan ik meteen een leuk nieuwtje vertellen. Ilja-Dominique van LoveNailsandNailart heeft me eventjes terug benaderd om een Nailart Battle te gaan doen! Vanaf volgende week komt er iedere maand een battle online. Er wordt een thema uitgekozen waarbij we allebei een verschillend nailart design gaan maken waar jullie op kunnen reageren. Een paar dagen later zal er een artikel online komen op beide blogs met de Step by Step hoe deze nailarts ook te gaan maken.
We hebben er enorm veel zin in en na veel contact over en weer zullen wij woensdag onze nailarts plaatsen hier op NailTalk en LoveNailsandNailart, spannend! Ik ben benieuwd wat jullie hiervan gaan vinden en of jullie ook ideeen hebben omtrent de thema's van de nailarts; laat het ons weten.


Nu eventjes heel wat anders!
Ik kwam bij de Action iets leuks tegen; een receptenboek. En niet zoals je denkt met recepten erin, maar een map om je eigen recepten in te bewaren.
Ik heb een kookboek met daarin allemaal losse velletjes papier waar recepten op geschreven staan door mij of anderen en recepten gescheurd uit tijdschriften. Dat is dan mijn onoverzichtelijke receptenboek, waar ik veel te weinig in kijk! Toen ik dit ding tegenkwam moest ik 'm meenemen!


Moet daarbij wel meteen vermelden dat er verschillende designs zijn; er zijn geloof ik nog drie anderen.
Ik heb er meteen foto's van gemaakt nadat de map uit het plastic kwam en kan niet wachten om 'm te gaan gebruiken!









Wat vinden jullie? Ik vind het ontzettend leuk, het stimuleert mij ook weer eens wat anders te gaan koken! Hij is bij de Action verkrijgbaar voor 2,79 en er zijn een aantal verschillende designs.   Bewaar jij ook recepten?



11 reacties:

  1. voor 2,80 euro? Dat is weinig voor zo'n ontzettend geweldig leuk boek! Echt heel gaaf en handig joh. Veel plezier ermee :)
    fashionosaur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ding, ben benieuwd naar de battle :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeee superleuk!
    handige tipx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee van die battle!
    En erg leuk bewaarboekje, die dingen zijn altijd handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een superleuk boek zeg!
    ben benieuwd naar de battle ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig boek, erg handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boek :-) Liefs Sandra www.chocolateandlipstick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rian08:01

    Heel veel succes met de battle! Erg leuk idee. Ook de tip is maar weer leuk ter info voor een ieder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk boek! Zeker voor dat geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk echt een super leuk idee zeg !!

    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk! Ik ga deze week gelijk even richting de Action haha.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****