Tangle Teezer

*** Doe jij al mee met de NailTalk winactie? Win 3 Essence lakken! Klik HIER! ***

Als allereerst wil ik even in het kort vermelden dat ik zulke leuke reacties krijg! Bedankt, jullie maken mijn dag weer een stuk leuker!

Op verschillende blogs kwam ik reviews tegen van dit kunstwerkje; de Tangle Teezer! Onder andere al bij Beautyill en Todaysbeauty. Had er nog nooit van gehoord! Kwam het steeds vaker tegen en ik raakte steeds enthousiaster hierover. Na even nadenken toch besloten dat ik het wilde proberen, vooral toen ik zag dat deze teezer in de aanbieding was.


Gezien ik lang haar heb (tot op mijn billen) en ook nog een aantal keren geverfd, wil het wel eens lastig zijn een kam door mijn haar te halen. Als mijn haar eens wat droger is door bepaalde invloeden dan heb ik een hele klus aan mijn haar kammen na het douchen. Zelfs als ik cremespoeling gebruik en ik denk er ook niet steeds aan om Andrelon Nachtwonder in mijn haar te doen de avond er voor.


Op Kapperskorting.com (klik hier voor een link naar de Tangle Teezer) heb ik de borstel besteld voor 8,79 en ik had 'm na twee dagen binnen. Let me introduce my new babe....






Ondanks de goede reviews moest ik dit echt voor mezelf proberen. Iedereen heeft ander haar, andere haar problemen en of dit dan wel bij mij zou passen wist ik niet. 

Want wat beloofd de Tangle Teezer eigenlijk?
In mijn eigen woorden beloofd de Tangle Teezer moeiteloos door je haar te kunnen gaan, nat of droog en de klitten er zonder pijn en trekken uit te kunnen krijgen. 

De eerste test op gewoon droog haar vlak nadat ik 'm binnen kreeg. Na een paar keer (heel makkelijk) door mijn haar borstelen voelde mij haar zijdezacht, heerlijk!
Maar toen de ultieme test...na het douchen, nat haar! Kom maar op! Ben onderaan mijn haar begonnen en dit ging erg makkelijk moet ik zeggen. Steeds een laag stuk verder naar boven en geen centje pijn. Af en toe het trekken van een haartje, maar verder kon ik rustig aan door mijn haar gaan. Binnen no time had ik mijn hele haar geborsteld, zonder trekken en pijn. En kan dus eigenlijk gewoon mijn haar ermee borstelen zonder perse onderaan te beginnen. Hoe kan dit?! Dat zo'n ontwerp dit teweeg kan brengen.
Ik ben er erg blij mee en gebruik 'm nu elke dag. Heb alleen nog een kam om een scheiding in mijn haar aan te brengen maar verder de Tangle Teezer. Kan je de borstel absoluut aanraden; de belofte die wordt waar gemaakt. Koop hier de Tangle Teezer!


Heb jij een Tangle Teezer?



22 reacties:

  1. Waarom was dit niet eerder op de markt. Als kind heb ik echt zo vaak zitten huilen omdat er zoveel knopen in minn haar zaten. Ik had toen ook superlang haar en kon zo'n borstel wel gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je deze hebt gekocht! Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze nu ook een maandje en ben ik super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super ik wil er ook 1 gaan bestellen dankjwel voor de reminder en de goede review erover :)

    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er geen, maar 't klinkt wel erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat ie werkt. Mijn eigen haar knoopt niet zo snel dus ik denk niet dat ik een TT nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem zelf ook, in het roze, vind hem erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lijkt me zo fijn, zoiets heb ik echt nodig. Leuke blog ook ;)
    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kende ik nog niet en is helemaal niet duur voor een goede haarborstel! Goede tip, deze ga ik onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij lijkt me erg fijn!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt geweldig. Misschien dat ik hem ook ga aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me echt een super fijne borstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Ik heb hem ooit bij de kapper willen kopen maar toch niet gedaan. Nu heb je me volledig overtuigd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik gebruik al 2 jaar niks anders meer, vind het echt super!
    Vroeger altijd hele plukken haar in mijn borstel en pijn bij het kammen. Nu totaal geen last meer van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooh ik wil hem al zoooo lang!
    ik heb super vervelend haar dat enorm pluist als ik het niet stijl ( ik heb ook kroes haar :p ) de kapper gebruikt dit altijd bij mij, echt geweldig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die moet ik hebben! Heb zo veel last van klitten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb er ook één. Heel erg handig product, ze zijn idd zeker een aanrader

    groetjes Kimberley xx

    Beautyandbirds@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****