Tag: The Versatile Blogger Award

*** Wil jij ook 4 Essence lakken winnen? Laatste dag! Doe mee met de winactie! Klik HIER! ***

Onlangs ben ik getagd door Nicole van iNikkens! En dezelfde tag kreeg ik ook van Maris van LeviosaNails. Wat ontzettend leuk, dank je wel dames! Zoals je in de titel kunt lezen gaat het om The Versatile Blogger Award. So here we go!

Wat houdt deze tag in? Wat zijn de regels?

1. Add the award to your blog
2. Thank the blogger who gave it to you
3. Mention 7 things about yourself
4. List the rules
5. Award to 15 or more bloggers

Laten we gewoon beginnen bij nummer 1 en dat is gelukt zo te zien! Nummer twee is het bedanken van Nicole en Maris, check! Nummer drie is 7 dingen over mezelf vertellen... Daar moest ik even over nadenken! Dit kwam in mij op:

1) Ik ben nagellak verslaafd en kan niet lang zonder nieuwe te kopen
2) Ik kan de hele dag wel thee drinken...eigenlijk doe ik dat ook. Warm of koud weer!
3) Mijn kaakgewrichten zijn versleten. Mensen die mij kennen zullen denken dat dat door het vele praten komt, maar nee.
4) Ik ben allergisch voor muggenbeten.
5) Ik rook.
6) Ben gek op Britse humor en eigenlijk alles wel wat Brits is!
7) Ik mag graag films zien en dan het liefst een goede horrorfilm

Dat waren ze dan, shocking of viel het mee? Verder met nummer 4, de regels opnoemen, check! En dan nummer 5, 15 andere bloggers taggen.

Nou hier komen ze dan!

* Fije- Lynn - citieswithtaste.blogspot.com
* Mariel - www.nailcrush.com
* Lara Louise - www.fablouise.nl
* Eye4Nails - eyefornails.blogspot.com
* Evelien - fashionmadebymyself.blogspot.com
* Judith - weheartnailpolish.blogspot.com
* Nacinda - tooobeauty.blogspot.com
* Ilja-Dominique - lovenailsandnailart.blogspot.com
* Svea - fashi0nologie.blogspot.com
* Puck - hoplikeafashionbunny.blogspot.com
* Melissa - yeahmelissa.blogspot.com
* Arletta - fabulous-polish.blogspot.com
* Mariska - simply-polish.blogspot.com
* Miss Langhaar - www.misslanghaar.com
* Paola - ilovebeauty89.blogspot.com
* Poekiepoek - www.poekiepoek.nl

That's that! Dames, veel plezier met de tag!









10 reacties:

  1. Erg leuk om te lezen!
    En bedankt voor de tag, ik ga hem zo snel mogelijk doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen, en bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je kaakgewrichten zijn versleten, heb je daar dan ook echt last van, of hoe is dat precies?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je getagd bent! Leuke weetjes heb je gedeeld met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah ik ben getagd! Leuk! Ik ben ook gek op horrorfilms hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te lezen!
    Haha 5 van de 7 dingen herken ik!
    Alleen ik rook niet meer en heb geen versleten kaak!
    Lief dat je me hebt getagd!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****