Swatch W7- Venus

Ik hou van deze kleuren; lekker fel, fleurig en zomers! En dus kon ik deze ook niet laten staan. Er zit een soort fijne shimmer in en was benieuwd of dat ook terug te zien zou zijn. Het is een lak van W7 en heet Venus! Net wat voor me. Haha!




De eerste laag was niet helemaal dekkend maar de kleur was wel wat ik er van verwachtte!



Wat een fijne kleur! Het kwastje van deze lak is wat dikker dan de reguliere; niet zo dik als die van Catrice en Essie, maar wel dikker als die van Essence; er tussen in. Lakt erg handig! En de kleur vind ik mooi, dus op naar de tweede laag!




Hou van de glans, de kleur en de shimmer! Lekker frisse en zomerse kleur, zeker iets om weer te dragen. Heb deze lak gekocht bij de OP=OP shop.  Wat vinden jullie van W7 Venus?



12 reacties:

  1. Mooi! Echt een kleurtje wat je niet overal ziet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh boy, the second coat helped a lot - it's really beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en fris kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur! Nog nooit van het merk gehoord, moet ik zeggen, maar zo te zien stelt het niet teleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo wat mooi! Ik ben gek op blauw, maar helaas staat het me niet zo super op mijn nagels.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****