Swatch W7 Metallic Mercury

Wat heb ik heerlijk geslapen! Ben gister de hele dag in het Dolfinarium geweest. Wat een ervaring! Ik was er eerder al eens geweest maar toen was ik nog erg jong en weet daar niet veel meer van. De dolfijnen, de zeeleeuwen, wat fantastisch en te zien van zo dichtbij. Alsof je ze aan kunt raken! Daarna lekker uit eten geweest. Vandaag lekker uitrusten en foto's van een heel mooi lakje met jullie delen...

De OP=OP shop is al eventjes geopend hier in de stad. Jullie hebben eerder de kleur Venus kunnen bekijken waar ik ook veel leuke reacties op kreeg. Ben gek op de potjes, ze zien er mooi uit en en daarbij heeft W7 ook nog eens bijzondere kleuren erbij zitten. Je snapt het al, 20 euro lichter kwam ik de winkel uit.

Ik zag deze duochrome lak liggen en de keus was meteen gemaakt, vooral toen ik die glitter zag. Hoewel ik ook ontzettend graag creamy, effen lakjes draag, leek mij deze bijzonder!
In eerste instantie de eerste laag. Hij is vrij donker en wist niet of dit misschien iets te donker zou zijn.


Dit viel me erg mee en moet zeggen dat ik meteen erg blij met de lak was! Het lakken ging makkelijk; het kwastje is niet zo breed als bij Catrice of Essie, maar ook niet zo dun als bij bijvoorbeeld Essence. Het zit er wat tussenin en vind dit prettiger lakken. De glitter/shimmer in de lak is heel duidelijk zichtbaar. Niet te overheersend en niet te weinig. Op naar laag 2.




In het echt maakte hij meer indruk dan dat ik nu ervaar zo op de foto's. Maar nog steeds een praaltje! Heb de lak vrij lang op gehad voor mijn doen. Ik kan 'm toevoegen aan 1 van mijn favo winter lakken :-) Het weer was zo slecht die dagen dat ik 'm droeg, het leek net herfst. Dus paste ook nog perfect. (al trek ik me daar weinig van aan hoor!) Binnenkort wel meer van de W7 lakken; heb ook twee magnetische lakken gekocht van dit merk!   Wat vind jij van Metallic Mercury?


Liefs, Miriam


26 reacties:

  1. Wauw, wat een apart maar heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kleur is erg mooi! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een tip gegeven op mijn blog! :)

      Verwijderen
  3. Wauw, prachtig kleurtje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh deze is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had nog nooit eerder van dit merk gehoord, maar ziet er mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een pracht kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tip, probeer hem eens met een matte topcoat of een matte french manicure of juist een glans french manicure. Dan is hij echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is echt prachtig; heel leuk. Zoiets zie je niet vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat een pracht kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ik wist niet dat W7 zo'n mooie lakjes heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In 1 woord: Wauw. Dit kleurtje is echt prachtig.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleur^^ Ik heb zelf niks van dat merk, ik weet eerlijk gezecht ook niet waar ik die hier kan bemachtigen.. :S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Apart kleurtje! Het is vast een dupe ergens van

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****