Swatch W7 Barbie Pink

Wederom een lak van het merk W7, die ik alweer eventjes geleden terug heb gekocht bij de OP=OP shop. Ik schrijf dit met een lach omdat ik het gevoel heb dat ik deze zin nog wel vaker ga gebruiken :-) Zoals je vast inmiddels weet moet ik wel wat wennen aan rood en roze, maar dat begint te komen. En dit kleurtje heb ik zonder aarzelen gekozen, ik wilde 'm echt graag hebben.




Het kleurtje doet me denken aan snoepjes! Hoewel ik erg tevreden ben over W7 kan de dekking toch bij verschillende kleuren altijd een verrassing zijn. Dit is de eerste laag:


De dekking is wel goed, maar niet goed genoeg! Op naar laag twee.




Is het niet een lief kleurtje? Dit is wel een van mijn favo roze kleurtjes geworden. Hier kan je niet anders dan vrolijk van worden. De dekking is goed, hij lakt goed vanwege het ietwat dikkere kwastje en hij blijft met een topcoat zo'n drie dagen goed zitten; al vind ik dat lastig te zeggen omdat het ook zo af hangt wat voor werk je doet en of je vaak met je handen in het water zit. Ik hoop dat ze het assortiment bij de OP=OP shop weer gaan aanvullen, omdat bepaalde kleuren volgens mij vrij snel waren uitverkocht.

Wat vind jij van Barbie Pink?




21 reacties:

  1. That's a gorgeous pink - when I was young I had a T-shirt in the exact same color (as I remember it LOL) - I loved it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kleurtje, echt schattig bijna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dekking en wat een mooie nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dit kleurtje is echt voor mij gemaakt! Perfect gewoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk kleurtje, de naam past er erg goed bij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem zien staan in de winkel en heb hem niet meegenomen waarschijnlijk omdat ik hem iets té fel vind voor mij
    Maar hij is wel prachtig
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleur, lekker zomers & fel ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien raar, maar ik heb echt nog nóóit van de OP=OP-shop gehoord. Wel jammer, ik zou ook wel lakjes willen kopen van dit merk. Hoe duur zijn ze eigenlijk?
    Dit kleurtje is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OP=OP hebben van die acties, 3 voor 5 etc. Volgens mij is dit ook 3 voor 5, niet helemaal zeker!

      Verwijderen
  10. Hele mooie kleur echt bubblegum roze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een mooi kleurtje! Ik hou van roze nagellak! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi barbie/snoepjes/happy/vul verder aan kleurtje!
    Weet je nog hoeveel je 'm ongeveer betaald hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2, 75 volgens mij! 2 voor 5 euro en 1tje voor 2,75

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****