Swatch L'Oreal Mauve Rendezvous

Edit: Niet schrikken :-) je bent nog steeds op NailTalk!

Ik moet mijzelf bedwingen om niet steeds nagellak te kopen. De ene keer is dat geen probleem en kan ik mij makkelijk inhouden; dat is meestal als ik weet dat ik het geld niet heb omdat er nog zoveel rekeningen komen. En dan vind ik het ook niet erg. Maar als ik dan wat geld heb... En zo liep ik ook weer met 1 dichtgeknepen oog lang het L'Oreal schap, kijkend naar die mooie lakken waar ik zo dol op ben.
En wat ziet mijn andere oog? 50 % korting op dit lakje; Mauve Rendezvous.



Paars spreekt mij altijd wel aan en dus deze ook. Zo is de dekking na 1 laag:


Zoals op de foto is te zien is de lak niet geheel dekkend. Had gekund; dan had ik het dikker aan moeten brengen. Maar twee lagen is voor mij toch wel een must. Zo is het eindresultaat geworden!




Heerlijke lak! Wel vrij donker voor de zomer, nah ja, zomer.... Ik heb er iets vrolijks mee gedaan; dat zie je binnenkort! Wat vinden jullie van Mauve Rendezvous?




19 reacties:

  1. Ik vind het een mooi kleurtje!
    liefs, Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deze kleur vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is nu eens een supermooi kleurtje ! ik heb van deze lijn het groene lakje. Ze zijn wel goed vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow - a perfect eggplant purple - I might have to look put for that one!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit en 50% korting is echt nice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur en glimt ook zo !!

    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rian08:59

    Ontzettend mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie kleur!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely:). I found these the other day at a Target store. I bought one to try, a lovely bright blue with a slight shimmer. The formula was a lot better than I was expecting, actually very good. But the think I liked the most was the wide, flat brush - very similar to the Dior brushes except not as shaped at the bottom. Really really good.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tess16:22

    Mooi, hoelang blijft de nagellak zitten tot dat de nagellak er aan de randjes er een klein beetje afgaat?

    Tess
    http://urnailart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****