Swatch Lemax Star rood/roze

Van Wahirabeautywebshop heb ik een leuk presentje toegezonden gekregen. Ik mocht een lakje uitzoeken en ben voor de lak gegaan van Lemax Star, die omschreven staat als rood/roze. Voor zover ik weet heeft Lemax Star geen namen. Deze kleur leek mij wel wat gezien ik zulke kleuren toch meer wil gaan dragen.



Bij de lak zaten twee bedank cadeautjes die Wahirabeautywebshop meestuurt bij bestellingen, leuk!



Het zeepje ruikt lekker, voor mij een beetje ouderwets gezien het me doet denken aan de zeepjes in de kledingkast van mijn oma. Voor de duidelijkheid; dat is een goed iets, want ik vind het heerlijk ruiken!
Het kleine lakje is van MAX; ik kende het merk niet. Maar wat een lief kleurtje!
Uiteindelijk ging het natuurlijk om de Lemax Star lak, de rood/roze. En kan verklappen dat hij best neon is... Hier de eerste laag.


Hij lijkt op de foto goed te dekken, in werkelijkheid heeft hij echt een tweede lag nodig. Van iets dichterbij bekeken zie je de nagelrand er door heen. Op naar laag 2 dus!



Het is echt een hele felle kleur, feller dan ik gewend ben. Mijn handen zijn sowieso wel wat gebruind door die paar dagen dat het mooi weer was, maar door deze kleur lijken ze helemaal bruin. Het is wel een eye catcher; leuke reacties en ik bleef er ook steeds naar kijken omdat de kleur zo opvallend is. Lemax Star heeft ook dunne kwastjes net als Safari en de dekking is in principe prima; ik gebruik toch altijd twee lagen nagellak. Er zit 7 ml in het ster gevormde flesje en kost bij de webshop maar 1 euro! Bedankt Wahirabeautywebshop! Erg leuk presentje! Neem ook eens een kijkje bij Wahira, je vind er behalve Safari en Lemax nagellak ook holografische lakken, mood lakken, lekker ruikende zeep, parfums, stripers en mascara.
Wat vinden jullie van deze kleur?



17 reacties:

  1. What a fun and cute bottle, and the red is gorgeous!
    The tiny blue looks very nice too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie kleur, lijkt me heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur. Lekker fel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief flesje zeg. De kleur valt me ook niet tegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi lakje, en dat zeepje zo cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lakje, het flesje is ook ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kleurtje en echt een grappig flesje ! tof !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooi lakje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oeeh wat een mooie kleur. Dat flesje is ook al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I really like this shade and the bottle shape :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige nagellak ^^! Ziet er leuk uit =]!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****