Swatch H&M WaWaWoom

Het is alweer lang geleden dat ik deze lak kreeg van mijn zus en was meteen onder de indruk. Het is echt een eyecatcher! Het lijkt wel een glitterbom. Hij is ook goed te gebruiken om nailarts mee te maken, vooral op donkere kleuren. Let me introduce; WaWaWoom!


Ik heb 'm in het verleden al eens gedragen, toen ik nog geen blog had. En er toen der tijd ook geen foto's van gemaakt! En nu wel, kijk maar mee naar WaWaWoom laag 1.





Ik vind 'm nu al prachtig en hij dekt prima. De nagelranden zie je nog een klein beetje en dus doe ik altijd een tweede laag.




Zelfs met een goede topcoat die normaal een mooie glans geeft, zie je die hier bijna niet op terug. Dit komt denk ik door de structuur van de lak; het zijn allemaal glitters bijelkaar die het niet geheel egaal maken. Binnenkort volgt er een nail art met WaWaWoom! Ik vind 'm spetterend en wat vind jij?



19 reacties:

  1. 1 Laag vind ik toch net iets te sheer, maar met meerdere lagen is het inderdaad een supermooie kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem erg mooi, de kleur is ook erg chique.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun name - and a gorgeous color!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gouden kleurtje <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OWW MYYY i think i`m in love! Echt een super mooie lak zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben erg fan van metallic nagellakjes en zo ook van deze! Ziet er erg mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa mooie metallic glans en de kleur zelf ik ook super !!


    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi lakje!
    De naam is trouwens ook erg leuk haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kleurtje!
    Had ik al verteld dat je had gewonnen met het vormpje van mijn lamp? Je link staat een week lang op mijn blog!!! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nieuwe header/lay-out of ben ik nou gek?
    Hij is iig mooi dan ^^
    En over het lakje wauw, hij is supermooi!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey!
    Wat een lieve reactie van je, dankje! En super leuk dat je me weer volgt hierop ;-) Ik zal jou ook weer volgen, want je hebt een super leuke en mooie blog.
    En trouwens, i really like this! Mooi lakje!
    Liefs, Maruschka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kleurtje hij lijkt een beetje op swing baby van china glaze

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****