Spam je blog!

This is the moment...Spam je blog! Je weet wat dat betekend... Geeft mij ook meteen een inkoppertje om aan te geven dat ik liever niet heb dat je spamt in reacties hier op NailTalk. Weet dat het streng klinkt; het is meer een verzoek aan jullie. Het voelt een beetje als een ongeschreven regel om niet te spammen in reacties en dat terwijl het toch nog heel vaak gebeurd.






En in de meeste gevallen is het ook niet nodig; bij de reacties geef je je emailadres en je url op. Dat betekend dat als er op je naam geklikt wordt, je bij je blog (profiel) terecht komt. Dus waarom nog je link naar je blog onder je reactie zetten? Meestal neem ik wel een kijkje bij iemand die hier een reactie neer zet en dat doe ik gewoon via de 'normale' weg. Geef gewoon je url op bij het vakje waar je dat kunt invullen en mensen vinden je wel.

Spam je blog hieronder in de reacties, nu mag het! Dus de tekst boven het comment form kun je dit keer negeren. Gooi het eruit, wat je wilt dat een ander ziet of leest, vertel waar je blog over gaat en ga gerust bij elkaar kijken. Ik ga zeker een kijkje nemen!
Leef je uit!



20 reacties:

  1. Leuk aritikel!

    Hallo mijn naam is cynthia,

    Mijn blog gaat over beauty,lifestyle,fashion.
    Ben je benieuwd kijk dan even op: www.beautyengel.tk

    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaa dit heb ik al meer voorbij zien komen, nou laat ik me (nou eigenlijk ons) even voorstellen:

    www.citieswithtaste.blogspot.com

    Lynn en ik schrijven hier over fashion, beauty en alle andere dingen die in een hoofd van een 14 jarige omgaan, nou niet een standaard 14 jarige, maar een make-up - kleding verslaafde 14 jarige :)

    Kom gerust even een keertje langs, misschien vind je het wel leuk!

    Liefs, Fije en Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! :-)

    Mijn blog is een echte NagelBlog, hier komen reviews, previews, swatches, nailart ect. voorbij. Elke ochtend staat er weer een nieuwe artikel online. Ook is er elke maand de column van de "Nagellakman". Hij houd net zoveel van nagellak als ieder andere vrouw en verteld elke maand zijn belevenissen van de afgelopen maand.

    Ik hoop je terug te zien op www.nailpolishheaven.nl. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun idea - I get it even if I do not really understand Dutch LOL
    My name is Maria - and my blog is mainly about nail art, but also a few swatches and tutorials!
    I do an awful lot of freehand nail art including a lot of flower manicures. I have my own style, and I never copy - you can see more here: http://mariasnailpolishblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je dit doet!
    Mijn blog:
    http://www.nail-gloss.blogspot.com

    Over make-up en nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!
    www.justmyfascinations.blogspot.nl is mijn plekje op het web waar ik mijn interesses deel met de buitenwereld. Fotografie, make-upjes en een beetje van mij. Neem gerust een kijkje!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. allemaal heel erg welkom op http://www.sparkling-and-beautiful.blogspot.com een blog rond make-up & beauty met regelmatig shoplogs, reviews, ... kom gerust eens langs en laat een leuke reactie achter, vind ik altijd leuk ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! Mijn naam is Femke en mijn blog heet www.femmieh.tk
    Ik schrijf hier vooral over beauty en lifestyle, met een persoonlijk tintje.
    Neem gerust een kijkje!:)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. www.xElegance.blogspot.com
    Een blog over beauty, fashion, lifestyle etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik ben Ellis & mijn blog is http://omyellis.wordpress.com!
    Hier schrijf ik over het leven, mijn kijk op dingen, nagellak, muziek, fashion & nog veel meer.
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk. Ik ben nog maar pas met een blog begonnen en kan misschien op deze manier wat meer bezoekers lokken. Ik ben vooral met nailart bezig en probeer zeker elke week een nieuwe nailart uit. Ik probeer zo verscheiden mogelijk te zijn. Benieuwd? Neem zeker elke week een kijkje om een nieuwe nailart te ontdekken op:
    http://weeklynailswithk.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. www.bebeautyfullbymy.blogspot.com Gewoon even kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Www.esstur.nl

    Neem gerust een kijkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Het blog meteenstrikje.nl gaat over beauty, fashion, eten een andere girly stuff. Vandaag is er een winactie op ons blog, dus kom gerust langs. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Legaal spammen ;)

    Ons blog gaat voornamelijk over nagellak nailart
    Ik zou zeggen neem eens een kijkje ;)

    Www.lovesroseandpurple.nl

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kent mijn blog al maar misschien voor anderen hehe. Http://www.simply-polish.blogspot.com :) Een website vooral over nagellak maar ook beauty en bak dingen het ligt eraan waar ik het over wil hebben, vanalles wat dus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Mijn beautyblog voor je dagelijkse portie beauty!

    www.lipsticknews.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk:)

    Www.leilainwonderland.blogspot.com

    Nieuwste artikelen:

    - zonnebrillen, maar dan anders
    - review aqua soap: wax melt angel
    - Blogkermis
    - huis uit disneyfilm up komt tot leven

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk! ik ben een beginnend nagelstyliste
    http://cutenailss.blogspot.nl/

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb geen blog maar ik maak sindskort videos op youtube. Beauty gerelateerd. Omdat ik net ben begonnen kan ik wel wat abonnees gebruiken hahahah Abonnneer dus op mijn kanaal!!!

    http://www.youtube.com/user/taartjuuhs/videos

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****