Review Beautifying Oil The Body Shop

Wil je jouw EK nail design hier terug zien op NailTalk? Mail me je design, naam+blognaam/url naar miriamterveer[at]hotmail[dot]com. *

Onlangs heb ik bij The Body Shop online wat kleine dingetjes gekocht. En nadat ik over de beautifying olie had gelezen kon ik die niet laten liggen. (online shoppen is ook erg verleidelijk, gelukkig had ik korting!)


Het was een erg grote verpakking voor twee van deze kleine flesjes; een doosje met daarin de bruine zak die je op de foto ziet en daarin de olie. Maar wel goed beschermd!
Het flesje bevat 100 ml niet vette, droge olie. De geur is al fantastisch! De reden dat ik het gekozen heb is omdat er staat dat het voor je haar, lichaam en gezicht te gebruiken is.



De droge olie is uitermate geschikt voor de droge huid, die ik zeker heb. Het trekt snel in en voelt dus niet vet aan. En mijn haar kan soms ook wel wat extra verzorging gebruiken, daar gebruik ik het ook voor. De moringa geur blijft lang hangen waardoor je haar ruikt alsof je net onder de douche vandaan komt.
Het belooft je huid en een zijdezachte glans te geven en ik kan je zeggen dat deze olie dit waarmaakt. Ik gebruik de olie op mijn bovenarmen gezien mijn huid daar heel onrustig is en ik wil weten of dit misschien helpt. Ook na het douchen smeer ik een klein beetje op mijn gezicht en dat haalt meteen de trekkerigheid weg.


Het flesje heeft een klein tuitje waardoor doseren makkelijk is. Dit is de Moringa variant; die ruikt naar witte bloemen en heeft een best sterke geur. The Body Shop heeft nog veel meer varianten zoals de Olive, Sweet Lemon, Chocomania, Coconut en nog een aantal. Dit flesje van 100 ml kost 9,00 wat niet veel is gezien je er erg lang mee kunt. Heb jij al de Beautifying Oil ontdekt?



15 reacties:

  1. Ik heb het nog niet geprobeerd maar ben er wel benieuwd naar, zie het op veel blogs voorbij komen. Mooie verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij lijkt me fijn!
    ik ga mijn EK-nail art opsturen!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Is de huid van je bovenarmen ook minder onrustig nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal zeker eens gaan kijken ik heb echt een droge huid en kan dus wel een olie gebruiken !!

    Thanks voor de tip !!

    Liefs,

    Janice

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook, in de geur mango. Ik schreef er gisteren ook over. Heb jij de body mist ook al geprobeerd? Kan ik je echt aanraden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit. Ik moet dit nog steeds eens kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zien er echt zo lekker uit, heerlijke verwen producten.
    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt heel erg lekker zeg. Ik heb ook zo'n droge huid, dus misschien moet ik het maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag hem inderdaad ook al, hij klinkt heel fijn! En als iets lekker ruikt is het al snel goed haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post! Was op zoek naar iets voor m'n droge huid dus dit is een goeie tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er goed uit, kende dit nog niet! benieuwd hoe het ruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De producten van The Body Shop zijn altijd zo fijn! Ik heb geen droge huid, maar volgens mij ruikt hij wel heel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb zelf hetzelfde flesje Moringa-olie; gisteren voor de eerste keer gebruikt. Vind hem best lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****