Nailart Gradient

***Wil je jouw EK nail design hier terug zien op NailTalk? Mail me je design, naam+blognaam/url naar miriamterveer[at]hotmail[dot]com.***

Het was al lang geleden dat ik een gradient nailart heb gemaakt. Ik kan mij herinneren dat het een van de eerste technieken was die ik uit probeerde op nailart gebied. In de aanslag met nagellak en een sponsje en het resultaat vond ik toen best leuk!





Dit was het resultaat van de eerste keer, ik denk nu ongeveer zo'n acht maanden geleden!


Deze die ik nu heb gemaakt is wel andere koek :-) De kleuren zijn een stuk feller en er komt geen glittertje aan te pas. Ik wilde wat leuks maken voor de verjaardag van mijn zus en gezien ik de lak van L'Oreal al op had, heb ik besloten een soort 'snow-top' erop te sponsen. Het had meer gradient gekund door nog met de groene te werken, maar ik vond het resultaat zo ook erg leuk!





Wat heb ik gebruikt?
Zoals ik al schreef had ik de L'Oreal lak al op en dat is de Blue Reef, kijk HIER voor de swatch.
Met een make-up sponsje (normaal gesproken kun je daar foundation mee op je gezicht aanbrengen) heb ik de mint groene kleur van Essie (Mint Apple Candy) erop gesponst, kijk HIER voor de swatch.
Topcoat erover en klaar! De nailart heeft lang gezeten ondanks ik merkte dat het best even duurde voordat alles droog was terwijl ik al op verjaardag zat.

Wat vinden jullie van de gradient nailart?







22 reacties:

  1. Ja leuk hé gradient nailarts. Ik vind je glitter en je BlueReef gradient erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel leuk, maar niets voor mij. Te ongeduldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nagels het is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste vind ik erg mooi! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat mooi gedaan :) Heel erg leuke blogpost!

    xx Kimberley

    Beautyandbirds@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er mooi uit! Lijkt me toch niet zo makkelijk dan jij het beschrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt zo ontzettend mooie nagels, hoe doe je dat? Die van mij breken echt zoóó snel af. En hele leuke nagellak, vooral dat met dat blauw! x
    fashionosaur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de gradient nails erg mooi gemaakt! De overgang is heel goed gelukt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk, de kleuren matchen perfect!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gedaan! Ik vind dit heel moeilijk het lukt me maar niet

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****