Nailart Fantasy

Wat is het warm de afgelopen dagen...Dacht dat de weervoorspellingen vertelden dat het donderdag alleen warm zou zijn en daarna weer flink kouder. Niet dus! Krijg nu wel wat meer zomergevoel; helemaal als het zonnetje wat blijft komen!

One of my favourites is de Catrice lak Welcome to Roosywood. Meerdere keren gedragen en zal 'm zeker weer dragen. Nadat ik die even had gedragen wilde ik er wel wat van maken. Dit is het resultaat geworden!








Vond de kleurtjes leuk bijelkaar passen en het maakte een vrolijk geheel. Wat vinden jullie? Ik heb nog een aantal leuke nail arts in het verschiet! Ben benieuwd wat je daar van gaat vinden. Mijn eettafel is inmiddels echt bedolven met nagellak potjes, kwastjes en dergelijke. Vandaag opruim dag! Fijn weekend allemaal.





23 reacties:

  1. It's very pretty, I love to color-combo a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nail art!!
    http://www.nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, super leuk gedaan! Ziet er niet simpel uit om te maken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super gedaan zeg! Echt mooi, een leuk structuur erbij echt leuk.

    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nail-art!
    Ik was aan het twijfelen of ik Welcome to Roosywood zou kopen, maar nu ben ik toch overtuigt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke en mooie nail-art <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja fijn he dat het toch eindelijk zomer lijkt te worden. Leuke nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit!

    xcomemoda.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurencombinatie en een aparte nailart, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie nail art je wordt steeds beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is mooi geworden!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt goed gelukt, en mooi!

    cutenailpolish.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****