Nail art Yellow Flower

Na de coral kleur van de Wibra een aantal dagen gedragen te hebben had ik weer eens zin in een nailart. Zoals altijd wist ik niet goed wat en denk vrij snel aan bloemen ( alleen wil ook niet steeds hetzelfde doen!) Vind ik altijd erg leuk om te maken en te zien op nagels! Dit keer mijn stripers erbij gepakt en met kleuren aan de slag gegaan die ik anders niet zo snel pak.


Het is een simpele, snelle nailart ;-) Dit is het uiteindelijk geworden, wat vinden jullie er van?




Het maakte mij in ieder geval erg vrolijk! Ik heb de nail arts die ik heb gemaakt sinds ik deze blog heb op een rijtje voor je gezet, check mijn nieuwe tabblad "My nail art"!



22 reacties:

  1. It's really sweet and has a tropical beach vibe to it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat mooi gedaan!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fleurt het meteen op. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer prachtig gedaan !!

    Liefs,

    Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw leuk gedaan zeg! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat fleurt het zeker lekker op!! Ziet er lekker zomers uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat leuk! Simple does it! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Hopelijk blijft het zonnetje een beetje schijnen om deze nail art goed tot z'n recht te laten komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er zomers uit!

    XOXO,

    twitter.com/comemoda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi! Heel geslaagd :)
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com
    ps: vandaag is de laatste dag dat je 9 nagellakjes kan winnen met onze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh prachtig! Heel mooi gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk gedaan, geel met koraal/oranje.. Twee kleuren die vrij dict bij elkaar liggen maar wat staat dit leuk! Had ik niet echt verwacht haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. such amazing nails! super creative and fun! Hugs from California! xx,
    The Golden Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super mooi en zomers geworden!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw heel mooi! Helemaal voor de zomer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super! Vind dit echt super knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Simpel maar érg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zomers zeg :). Ik hou hier echt van

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****