Nail art Dotted

Soms kan ik echt te moeilijk denken als het op het maken van nail art aan komt. Gooi daar nog wat hoge eisen bij en ik kan het mezelf verdraait lastig maken. Simpel kan namelijk wel heel leuk zijn en misschien soms nog wel leuker juist daarom. Handig als je minder tijd hebt en toch een leuk resultaat wilt hebben. Ook deze nail art heb ik weer veel leuke reacties op gekregen. Kijk je mee?


De paarse lak is een van mijn favo merken zoals ik al eerder aan gaf; L'Oreal! Zie de swatch van gister! Daarover heb ik een topcoat gebruikt van een Essence duolak (Colour3) en zo heb ik het eerst een aantal dagen gedragen. Vind de combinatie erg mooi! De nailart kriebel kwam voorbij en zo creëerde ik dit! Fast and Simple!

Gewapend met een "dotting tool" (althans, dat is niet waar het gebruikte ding in eerste instantie voor bedoeld is, het is een soort pen maar werkt prima!) en nog drie verschillende lak kleurtjes ben ik aan de slag gegaan.







De roze kleur is van W7 en daar volgt nog een swatch van. Voor de witte stipjes heb ik een witte lak van Safari gebruikt en voor de zwarte stipjes (die op de foto een beetje wegvallen) een lak van de Hema, een zwarte wetlook.
En? Wat vinden jullie van mijn dotting?

PS: nog een vraag aan jullie, weten jullie hoe gemakkelijk een "digitale" handtekening te maken waarmee je je artikelen kunt ondertekenen? (met transparante achtergrond) #dtv

Liefs, Miriam



24 reacties:

  1. Leuk joh! Simpel kan soms erg leuk zijn!
    Maar een dottingtool is toch echt gemaakt om stipjes mee te maken hoor! (engelse woord dots = stippen, tool=gereedschap, dus gereedschap om stippen te maken ;-)). Weet niet waar jij dacht dat de dottingtool oorspronkelijk voor bedoeld was?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 'pen' die ik gebruik is in eerste instantie geen dotting tool, daar heb ik het de naam aan gegeven omdat het goed werkt :-) Weet wat een dotting tool is maar die heb ik niet omdat ik deze pen gebruik en cocktailprikkers.

      Verwijderen
    2. Ah ik dacht dat je gewoon een echte dottingtool gebruikt had! Ach joh, je kunt inderdaad ook je eigen 'dottingtool' maken! Heb ook wel eens een speld in een potlood geprikt, was ook een perfecte dottingtool haha!

      Verwijderen
    3. Precies! Ik wil ze nog wel eens halen, een echte dottingtool maar dit werkt voor nu prima. Handig idee van een spel in een potlood!

      Verwijderen
  2. Sweet, simple and very elegant - nice mani!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wauw, wauw! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it hon! really nice!
    Adobe it the best in the digital stuf!
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Vallen de zwarte stippen in het echt wel op? Vind het erg mooi zo, haalt de paarse kleur een beetje op. Ik gebruik altijd photoshop voor een transparante achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het echt zie je ze wel beter maar nog niet heel opvallend. Had misschien beter een ander kleurtje kunnen gebruiken!

      Verwijderen
  6. Ik herken mezelf helemaal in het begin stukje van jouw blogpost. Ik maak het mezelf ook altijd moeilijker dan nodig is, en ben nogal een pietlut. Maar weer terug naar je mani, wow wat een mooie is dit! Super gaaf.

    En een digitale handtekening maken kan je met deze tool doen: http://www.mylivesignature.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt een hersenkronkel haha! Soms wel lastig! Bedankt voor je link, ben ondertussen al bezig, goede site!

      Verwijderen
  7. Erg leuk met die stipjes !! en die paarse kleur !!

    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simpel maar erg schattig! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het heel schattig staan! Je heb het echt mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Looks so delicate with dots!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, heel erg mooi!
    Bedankt voor je reacties op mijn blog!
    Zullen we elkaar volgen via GFC? X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gedaan! Ik volg je via GFC, zou je hetzelfde willen doen?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****