Nail art Battle #1

Het startsein is afgegaan, hier is dan de allereerste Nailart Battle! Leuk, spannend, nieuw, maar vooral leuk!
Mocht je de aankondiging gemist hebben, hier een korte samenvatting; Samen met Ilja-Dominique van LoveNailsandNailart doe ik een Nailart Battle. Dit houd in dat wij eens per maand een artikel zullen plaatsen op onze blogs met een nailart die ik heb gemaakt en een nailart die Ilja-Dominique heeft gemaakt. Daarna volgt ook nog de Step by Step een aantal dagen daarna, zodat jullie stap voor stap kunnen zien hoe wij ons eigen nailart gemaakt hebben. De nailart maken wij aan de hand van een thema door ons verzonnen of misschien wel door jullie; laat het ons weten als je ideeën hebt!


Het thema wat we dit keer hebben gekozen is LENTE.   Hier volgen de twee nailarts!


Wow Ilja-Dominique, heel mooi gedaan! Vergeet niet haar Step by Step te bekijken binnenkort op haar blog LoveNailsandNailart!


Dit is de nailart die ik heb gemaakt. Over een aantal dagen komt mijn Step by Step ook online op NailTalk.

En, wat vinden jullie van onze nailarts? Laat ons weten welk design jij het leukst vind!




17 reacties:

  1. Wauw die van jou past echt goed bij het thema, die van Ilja-Dominique vind ik ook erg mooi maar past wat minder bij het thema vind ik;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze beide erg leuk, ik ga toch voor die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is very cute, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ok, hier moet je engelengeduld voor hebben volgens mij ! supermooi gedaan van je !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige je hebt echt talent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei erg leuk!
    Ik vind die van jou net iets leuker omdat hij iets beter bij het thema past :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie nail art maak je!
    Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn blog.
    Als je interesse hebt om elkaar te volgen moet je me even waarschuwen!
    xxx iris
    http://www.nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry zag wat later staan dat je me ging volgen haha ik g jou ook volgen want vind dat jij ook mooie dingen maakt!! En Robin Moses maakt idd echt mooie dingen ik pik soms ideetjes van haar die ik mooi vind om te gebruiken in mijn eigen nail art!
    En jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor het beantwoorden van mijn vraag haha..
    Werk jij met acrylverf of met alleen nagellak?
    BTW super leuk idee zo'n nail art battle

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je ook in mijn blog lijst gezet!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die van jou vind ik het leukste, lekker vrolijk en origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze allet wee heel erg mooi, maar de jouwe vind ik het meest een lente gevole geven en ik vind hem heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn alletwee erg mooi en goed gelukt, maar ik vind de jouwe toch beter binnen het thema passen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, dat is heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, dat het je mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****