Nail art 2Colour Dots

Ik heb onlangs al eens een nailart met stippen laten zien, de paarse met verschillende kleuren. Omdat de simpele stipjes je nagels zo leuk op kunnen fleuren! En ik wilde nog meer experimenteren met stippen en dan in patronen. Toch heb ik bij deze nailart niet stilgestaan bij het design; ik heb gewoon gedaan wat er in mij op kwam. En toch leuk geworden! Ben je al nieuwsgierig?



Ik mocht getuige zijn bij het geregistreerd partnerschap van een hele goede vriendin en haar vriend en dat vond ik een hele eer! Vond het ook wel spannend en wist niet wat er van me verwacht werd maar dat sprak uiteindelijk voor zich. Het was een mooie dag met zelfs een lekkere bbq aan het eind van de dag!
Dit was de nailart die ik heb gedragen die dag, zie HIERRRR de swatch van de H&M lak.

Eerst heb ik stipjes gezet op 1 kant van de nagel en zou het in eerste instantie zo laten. Vond het mooi, maar ook wel weer wat saai.



Ik kon het niet laten om met een andere, grijze kleur de andere kant van de nagel ook te versieren met stipjes. Dat maakte het meer af!



En hoe vinden jullie het geworden? Vind het zelf apart, maar wel erg leuk! Op deze manier bleef de WaWaWoom ook nog goed zichtbaar. Weet niet of ik nog meer met stipjes ga maken, vast wel weer eens binnenkort!



20 reacties:

  1. I love the dot nail trend! Now following you on Bloglovin!

    xo,
    Courtney
    http://girlavantgarde.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks really sweet and feminine, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! met 1 kleur vind ik persoonlijk mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such a pretty manicure!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know.
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zonder de grijze stippen vind ik het mooier! Hoe krijg je het zo mooi gelijk op alle nagels? Bij mij mislukken dit soort dingen nog wel eens.. Dan zet ik op de ene nagel meer stipjes dan op de andere omdat de ene nagel langer is dan de andere. Als ik het zo zie heb je op elke nagel evenveel stippen of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals altijd echt prachtig gedaan !!!

    Liefs,

    Janice
    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad apart als je het voor de eerste keer ziet, maar wel heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is apart maar wel heel leuk.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Mooie kleur keus, ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt gaaf! ik vind het erg mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw hij is mooi geworden!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw hij is echt heel mooi :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, supermooie nailart! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is echt heel leuk geworden!
    Ik heb je blog net ontdekt, en ben je gelijk gaan volgen!
    Volg je me terug??
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is erg leuk geworden, mooie kleuren combi

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****